HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto stu 19, 2019 11:39.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 35 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 21, 2010 08:53 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned kol 16, 2009 21:15
Postovi: 292
Lokacija: Zagreb
Ma i opcija uvoza je otvorena, no ne iz USA, nego iz Canade.Sinoć sam malo gledao njihove stranice, i cijene novih su prihvatljive. Plus...proizvodnja je stala, model proizvodnje je 2009., plus recesija...ni jedino mi je bedak ovo kaj kolega Jeep kaže...homologacija glede struje i svijetala...neznam kak se Canada provlači u zakonima sa tim...jer ak se drže svog UK i Commonwealth-a,onda bi trebalo biti ok...nisam siguran, no čuo sam dosta prića, a i vidio jednog GC-a iz 97 kaj je čovjek jesenas prodaval, da je bez beda uvezao auto od tam, a i ovaj H3 kaj ga spominjem koji je regan kod nas, isto vuće porijeklo iz Canade...

http://configurator.autodata.gm.ca/GMCa ... hicle.html

E da...i ne bih baš ulazio u kalkulacije glede potrošnje i jakosti motora. Neću tvrdit, no mislim da mu je motor od 3600 kubika i cca 240 Hp čisto dovoljan.U tvorničke podatke ne želim ulaziti, jer nitko ne piše o sebi da mu vozilo puno troši...ovo kaj za njega GM navodi, tiće se klasičnih podataka, nigdje ni ne navode koji su parametri za van ceste, i u exstremnim uvjetima...no dobro...to je tak i tak individualno. No kak velim, ne mislim sa njim vozit po Velebitu i inim gudurama, ne bavit se offroadom, nego da se kao pravi penzić uvalim u njega, i polako od točke A, do točke B!:) Tak da bu ziherizdržao neku normalnu uporabu!:) A možda kaj i ulovim na njegovu robusnost, pojavu začinjemo mojim šarmom!:)


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 21, 2010 15:35 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
:D :D Canada je OK za uvoz. Njihovi odgovaraju EU. Homologacija je još uvijek potrebna ali nema prepravaka.
Ono o motoru i snazi sam i ja pročitao na forumima. Oni tvrde da je motor preslab.

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 21, 2010 16:24 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned kol 16, 2009 21:15
Postovi: 292
Lokacija: Zagreb
A čuj...ljudi su malo pohlepni...dosta njih nije vidilo taj autić u prirodnoj veličini! Optički jako vara...vjeruj mi, nije po gabaritima i prostoru niš veći od starog GC-a! Pa ekipa kad vidi H3 na slici, ima osječaj da je velik kak dajc! I misle kak taj auto mora ić bar dve glave, a ni stari 5.2 GC nije bio preporučljiv više od 160 na sat...Tako da po tvorničkim performansama mislim da je auto čisto pogođen kak treba...Davno su i Ameri skužili da nije sve u kubikaži konjima...:)


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 21, 2010 18:38 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
:) :) Ovo gore napisano je prijevos s hummer foruma a ne od ljudi koji ga nisu nikada vidjeli ili vozili. Vlasnici se žale na premalu snagu. Dobro, jesu ameri ali to oni kažu. Sada jeli problem u prijenosnim omjerima ili velikim gumama, ja to neznam. Samo prenosim ono što sam pročitao. Gabariti jesu skoro isti ali je H3 dosta teži. :)

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 21, 2010 20:47 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned kol 16, 2009 21:15
Postovi: 292
Lokacija: Zagreb
Je...imaš pravo! Malo sam nabrzaka prošetao forumom.No mi se ćini da su to USA-nostalgičari za vozilima od barem 6000 kubika i minimum 350 HP i više...no mislim da je H3 ipak bio ciljan proizvod za evropsko tržište...em zbog kubikaže, tj. rege i potrošnje, em zbog ekologije...jer kad pogledaš...imaš i Alpha verziju H3 sa V8 motorom. Mislim da je to za te nostalgičare kaj pate na onaj poznati vrrrrum zvukom klasičnog, amerčkog V8 motora! A i ova teza o gumama stoji!:) Mali bigfoot! A i skoro 700kg razlike nije ni zanemarit! No moraš priznat...ak ne lažu po tvorničkim podacima...razlika u potrošnji je više nego očita!Mislim...H3 puno manje troši, čak i u ovoj 5.3 V8 varijanti...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 22, 2010 07:41 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
:D :D :D Da, puno manje ali po cesti. Offroad je druga priča. Vrijedi i za Jeep-a. Bilo kojeg. Moj stari 2.7 CRD (avatar) je offroad trošio i 25 kada je trebalo. Po cesti i autoputu (konstantna brzina) oko 7 do 8 (max brzina ne veća od 110). Tko god kaže drukčije - LAŽE koliko je dug i širok. :) :)

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 22, 2010 14:35 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
jesi siguran da ti to ipak nije previše love? Jer, ako misliš da je potrošnja od 20+ litara prihvatljiva(manjoj se ne nadaj) iznenadit ćeš se kada potrošiš još jedan auto u tih 5 godina. O mogućim skupim popravcima neću, jer ne znam, ali sigurno nebu jeftini, jer servis za auto koji nov košta 60000usd i ako ga kupiš za upola para košta kao da je auto nov.
A rabljene dijelove nećeš stavljati, niti ih možeš nabaviti. Probaj utrošiti max 50% love na kupnju, jer se troškovi samo pojave. Ja sam za svoj krš potrošio točno toliko koliko sam ga platio da ga sredim, a tebe će porez doći punooo više (meni je bilo samo 5% od 10000kn koliko samprijavio)
Pa, nemoj da ako sve platiš da stoji u garaži , a da u grad ideš sa fiat puntom ili polom od žene, jer nemaš za natočiti 500 kn. Koliko ima spremnik goriva? bar 90 l. Točiš li benzinom ili plinom, jako je puno.
Moj stari je imao 5.9 V8 Gc-a, i u 3 godine i 20000km je potrošio skoro još jednoga, tada je benz bio oko marke, danas je više nego 2x više.
Nabavi u RH, prijavi 10000 eura max i plati 500E poreza, mirna bosna, pređeš na plin i naručuj dijelove iz usa, pa možda izguliš puno km s njim, šteta bi bilo da projekt ostane u garaži- na pola puta!
I kao rudarima- SRETNO :!:

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 22, 2010 14:43 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto stu 07, 2006 18:42
Postovi: 922
Lokacija: ISTRA
ajde Srečko nemoj ga obeshrabljivat , ja kažem ako čovijek ima love za kupit hamera onda ima love i za održavat takvo vozilo , tako to ja gledam !?

sretno u kupnji i puno uživancije !!!!!!!!!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 22, 2010 14:50 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub vel 20, 2010 21:59
Postovi: 71
Lokacija: Srem
Za toliko love.. mislim da je ipak najbolje ono vozilo koje sam složiš po svojim potrebama. S tolikim budžetom možeš da ideš baš po svom, i izgled, i motor, potrošnju, a i luksuz. Ako hoćeš da te primete, više će se pogleda baciti na prerađenog GC-a nego na stock hummera. Vremena i živaca mora otići, ali otićiće ih i na uvoz, zar ne. Sad jedino ako želiš baš hummera, onda je svaka priča suvišna :D

_________________
I don't suffer from insanity. I enjoy every moment of it !


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 22, 2010 16:52 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned kol 16, 2009 21:15
Postovi: 292
Lokacija: Zagreb
Dečki dragi...nejdem na novo...rekao sam, u D moš nabavit ovog patuljka od H3 u okviru 17000 eura...a servisi su sve u okviru GMC firme...hrpa dijelova paše iz te firme. A drugo...nejde auto za off vožnju...čisto cesta, polagano, guštat! Ješ ga...ovo je kao A klasa u okviru Mercedesa!:)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 35 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos