HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto lis 22, 2019 05:48.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 20 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Nissan Patrol 2.8 TD/3.3TD ili Mitsubishi Pajero 2.8TD
PostPostano: uto stu 16, 2010 13:44 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned stu 14, 2010 21:45
Postovi: 30
Za početak svima lijepi pozdrav!
Iako sam još mlad i možda nije vrijeme za takve podhvate, ali zaniima me kupnja terenca. Inace sam iz Gorskog Kotara, a i sami znate što to znači...snijeg,šuma,blato,makadam itd. Nego da prijeđem na temu. Pratim oglase i čitam komentare od foruma do foruma, no ovaj forum je rijedak od hrvatskih off road foruma i čini mi se dosta kvaliteta. Zanima me vaše mišljenje i iskustvo o Mitsubishi Pajeru 2.8TD oko 90'+ godine. i isto tako i o patrolu istog godišta. Znam da ću teško naci ijednoga od njih sa manje od 250 000 km i da nije okusio čar terena. Zanimaju me neke mane koje pri kupnji treba paziti? I krajnje mišljenje, dali je isplativo uzeti takav auto za "malo" ,meni puno jer sam mlad, novca!! Isprike ako tema postoji!! :roll:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto stu 16, 2010 21:44 
Offline
Off roader

Pridružen/a: ned stu 23, 2008 15:48
Postovi: 36
Lokacija: Turopolje
vidis da i sam znas.... radi se o autima starim 15, 20 godina..... ima tu sad vise faktora.... ima pajera/patrola i... pajera/patrola.... ovisi koliko su održavani.. tu pomaže ako kupujes od nekoga koga poznas... ili znas nekog mehanicara koji ti moze preporuciti nekog kojeg je održavao..... druga stvar je da svoja očekivanja uskladiš sa financijskom situacijom.... ne očekuj da ces kupiti takav auto i da ce tu priča završiti.... morat ces kupiti nove gume, promijeniti amortizere, feder plate, remenje, ulje u diferencijalu.... bitno je da imas dobar akumulator i anlaser koji je servisiran... a sad.... patrola prati glas da ima problema sa pucanjem glave... pajera isto.... jer sve su to turbaci..... s druge strane... takav auto kad je ispravan i jednom doveden u stanje kad mozes u njega imati povjerenja da nece stati... neprocjenjivo :lol:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto stu 16, 2010 22:16 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
Slažem se u potpunosti sa NBKJBS.A najisplativije je ako takav auto nađeš za ''malo'' novaca i na njega ne tribaš stavit još ''puno'' novaca. A u svakom slučaju kakv bija da bija, neke ''vitalne'' stvari na njemu triba omah sredit. Nebitno jel' Patrol ili Pajero, baš kako kolega zbori.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto stu 16, 2010 22:48 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned stu 14, 2010 21:45
Postovi: 30
Hvala vam na odgovorima...koliko znam pajero ima veći lager dijelova u hrvatskoj tako da su i dijelovi jeftiniji, koliko sam čuo! ali, zanima me što je sa blokadom diferencijala kod pajera i kod patrola...navodno patrol ima blokadu renjeg ili "šperu"...ako sam nešto fulao volio bih da me ispravite!! hvala jos jednom!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri stu 17, 2010 00:00 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon lip 22, 2009 22:14
Postovi: 1204
Lokacija: Istra, Motovun/Montona
neki imaju LSD neki blokadu... ovi kratki koliko ja znam imaju električnu blokadu, a mislim da dugi imaju lsd... uglavnom takva je neka razlika, nisam baš siguran...

_________________
... forget about the bumps on the road and enjoy the ride :D ...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri stu 17, 2010 00:46 
Offline
Off roader

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 08:07
Postovi: 796
Lokacija: Rijeka
Stari tipovi LSD a Gr 100% :twisted:

_________________
GG
www.uspon4x4.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri stu 17, 2010 14:37 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned stu 14, 2010 21:45
Postovi: 30
a razlika izmedu lsd i elektro je??? automatizam?? :?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri stu 17, 2010 20:50 
Offline
Off roader

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 08:07
Postovi: 796
Lokacija: Rijeka
Nabrzinu i jednostavno:

LSD pregrijavanjem (čitaj širenjem) ulja između lamela, prilikom razlike u vrtnji desnog i lijevog kotača, stvara tlak na te iste lamele i u određenom postotku prebacuje brzinu(snagu) vrtnje na onaj kotač sa slabijim kontaktom na podlozi.
Važno je spomenuti da vozač na uključivanje LSD diff-a ne utječe svojom voljom. Mislim da ti je to kao početniku bitno za saznati!

Elektro, mehanička ili na zrak blokada 100% povezuje dvije strane diferencijala bez mogućnosti proklizavanja.

_________________
GG
www.uspon4x4.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri stu 17, 2010 22:05 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3445
Lokacija: voltino,zagreb
GGoran je napisao/la:
Stari tipovi LSD a Gr 100% :twisted:


GR 4.2d ima LSD


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri stu 17, 2010 23:34 
Offline
Off roader

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 08:07
Postovi: 796
Lokacija: Rijeka
UF, aj se palim na 4.2!
Niš moram opet nekaj drugo smislit!

_________________
GG
www.uspon4x4.com


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 20 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos