HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto lis 22, 2019 05:48.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 54 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Crash novog kineskog suv-a- strašno
PostPostano: ned ruj 25, 2005 12:27 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub ruj 03, 2005 12:42
Postovi: 196
Lokacija: Zagreb
http://www.mobisux.com/album/uploads/22 ... 467150.wmv

Prema ADAC-u najgori rezultat ikad u povijesti - 0!
Vozač pogiba pri brzini od 64 km/h. :shock:
Od čega ga rade- papira?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned ruj 25, 2005 12:51 
Offline

Pridružen/a: sri svi 18, 2005 17:06
Postovi: 13
Lokacija: Beograd
:shock: :shock: :shock:
Cak je i Niva dobila 3 zvezdice :? :roll:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: ADAC test
PostPostano: ned ruj 25, 2005 14:04 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet srp 14, 2005 23:18
Postovi: 461
Lokacija: Zagreb
To sa negativnim crash testovima terenskih auta je jedna stara i pomalo dosadna prica. Najme kaj, obicni auti su tako konstruirani da prednji krak prilikom sudara skuplja kao harmonika i na taj nacin amortizira udarac, pa se pritom otvaraju zracni jastuci, zatezu pojasevi itd. Klasicni terenac ima pravu sasiju, sto krucu to bolje i ta se pretvara u nikakvu harmoniku i putnici prilikom sudara (sa nekim zidom) imaju veliku sansu da se zaljepe na prednju sajbu kao musie, samo sa unutarnje strane. Druga je prica to sto se u ratu za trziste koristi i naglasavanje nedostataka konkurentske tehnike. Interesantno je i to da kad se taj isti auto proizvodio i prodavao u Njemackoj kao Opel Frontera ADAC nije imao primjedbe. Landwind je cijenom stao na zulj vecini vodecih proizvodjaca SUV-ova i mislim da je ADAC-ovo izvjesce jena nervozna reakcija. To da klasicno koncipirani terenci cvsto drze zacelje na raznim crash testovima je otkrivanje tople vode. LR.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned ruj 25, 2005 15:13 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
2LR: Zadnje dvije godine nije bas tako. I terenci dobijaju visoke ocjene na crash testovima. To sto je landwind dobio 0 je zasluga losih materijala i nedostatka sigurnosnih elemenat(pojacanja). Ako si gledao slike crash testo sa Landwindom onda ti je jasno kako tu nesto nije u redu s konstrukcijom (npr. volan te pogodi u glavu usprkos zracnom jastuku)

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned ruj 25, 2005 17:09 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub ruj 03, 2005 12:42
Postovi: 196
Lokacija: Zagreb
Kruta šasija je, jeli- kruta pa prenosi energiju udarca na putnike, a landwindova mi se ne čini baš tako kruta - pa ljudi moji auto je smrvljen pri 60 volan vozaču odrubi glavu a armatura ga zgnječi- Ili jako loši materijali ili gelibtersko projektiranje , a najvjerojatnije oboje.
Koji vrag nisu uzeli stare Toyotine ili Nissanove linije i radili kopiju, što je stari prokušani korejski recept, nego su izmislili smeće.A kaj se tiče Frontere to je samo kozmetička sličnost- čittao sam članak u novinama koji kaže da su konstruktori landwinda pokupovali sve SUV-ove na tržištu i od svakog uzeli ponešto- valjda sve najgore :twisted:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned ruj 25, 2005 19:56 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub srp 23, 2005 18:28
Postovi: 115
Lokacija: Smederevo
A ja sam mislio da ovaj landwind neshto obecava :( .
Ljudi stara garda terenaca je najjaca!

_________________
slika
Where we go, there are no roads. Srbija4x4


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Landwinnd
PostPostano: ned ruj 25, 2005 20:15 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet srp 14, 2005 23:18
Postovi: 461
Lokacija: Zagreb
2zivac Koliko ja znam Kinezi tu hrbinu slazu u istim pogonima gdje se sastavljao Isuzu Rodeo. Rodeo i Frontera je jedan te isti auto., a pojavljivao se u pick-up verziji pod brandom Chevrolet. Vjerujem da su Kinezi preuzeli od Isuzua kompletan pogon i u sporazumu sa Isuzuom dalje proizvode starog Rodea, s tim da su originalni Isuzuov diesel prigusili na 90 ks nebili ispuh prilagodili eur 3 normi. Rade jos inacicu sa Mitsubishijevm benzincom 2.0 i 2.5. te sa samo 2 pogona. Radi se svakako o zastarjelim motorima, a i ostatak auta je koncepcija stara 20-tak godina. Neznam sto se dogodilo na ADACovom crash testu, medjutim ne vjerujem da je Landwind tako jako smrtonosan, barem ne smrtonosniji od originala. Sto se materijala tice auto industrija svud u svijetu koristi najeftinije i najlosije celike tako da sumnjam da kinezi mogu imati jos losiji materijal. Razlike mogu biti u tehnologiji pa neki auti imaju bolje zasticenu karoseriju ili auspuh ili su cilindri nikasilirani itd. Danasnji auti se svakako izradjuju po visim sigurnosnim i eko standardima koje Landwinid jedva zadovoljava. Doduse klasicna koncepcija ima veliku prednot u odnosu na modernu punu elektronike, pogotovo ako je rijec o terncima. A to je pouzdanost. LR.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned ruj 25, 2005 23:02 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
:( Neznam šta su radili i koga kopirali ili imaju ugovor ali slika kaže više o 1000 riječi. Na slikama s chrash testa nemaš šanse. Unutrašnjost je potpuno demolirana. Vozać dobija strašne ozljede u predjelu prsnog koša i glave. Praktički smrtonosne. :cry:

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Landwind
PostPostano: ned ruj 25, 2005 23:32 
Offline
Hovercraftaš
Avatar

Pridružen/a: ned srp 10, 2005 10:43
Postovi: 224
Lokacija: Pula
LR- u potpunosti se slazem sa tobom a i sve sto si naveo je istina, ima i test toga auta u novom Auto klubu, doduse preuzet iz Quattroruote. Ako se sjecas ja sam i napisao prvi post o tome autu pod "ostala vozila" i ne bi imao nista protiv da se nadje u mom voznom parku :lol:

Da terenci postizu losije ocjene na crash testovima takodjer je poznato.

ADAC je odavno prestao biti mjerodavan i samo je u sluzbi njemacke propagande.

Da je klasicna koncepcija (neki to zovu i zastarjela) puno bolja za off road mislim da smo i to vec zakljucili ovdje na forumu.

_________________
HOVERCRAFT- Sky is the limit


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 26, 2005 00:26 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 31, 2005 23:52
Postovi: 1250
Lokacija: Poreč
Bog dećki i cure. Evo i mene na ovoj temi. Nisam strućnjak za kraš testove ( možda bi po broju trebao i biti, ali po zvanju sigurno ne ), međutim želim reagirati na onu jezovitu sliku.
U globalu se slažem sa LR-om i Nenom, ali i Jeep ima po meni pomalo pravo. Evo zašto:
1. Napa Crash testovi su marketinški trik, zar mislite da bi netko u Cliu ili Corsi sa 5 zvijezdica bolje prošao u izravnom sudaru 60 na sat sa Chevy Full Size Blazerom 5,7L ili Dodge Ram-om Pick up koji su nekoć dobili jedva 3 zvijezdice. Evo o ćemu se radi. Napa crash test vrši testove na naćin da vozilo krećuči se 60 na sat udari polovicom prednjeg lijevog kraja u nepomićnu prepreku i simulira frontalni sudar pri preticanju. Izračunom sila došlo se do toga da simulacija udarca u fiksnu prepreku predstavlja silu kao udaranje u neko drugo vozilo sa 60 na sat. E sad kvaka, da u drugo vozilo, ali iste tećine, ilite iste klasne velićine. Znaći kad Panda udari svojom tećinom u fiksnu prepreku sa 60 na sat, to ti je isto kao da je udarila u drugu Pandu ali ne u Chevroleta. Eto zašto mala auta lakše dobivaju 5 zvijezdica a mercedes S klase sa svom elektronikom jedva mući muku sa 4 ( 2000kg>) u usporedbi sa onih 750kg.
2. Jest, kruta šasija je zločestija naspram putnicima jer nema amortizacije, ali samo u sudaru sa istim takvim vozilom. A polovica i više novih terenaca više nemaju šasiju.
3. Istina je da današnji terenci bolje savladavaju Crash testove ali najviše zahvaljujući 30-tak :lol: airbegova koji su smješteni u kokpitu.
4. Slažem se i sa konstatacijom da je slika jezovita i da je netko trebao bolje proraćunati kretanje kokpita i volana, ali baš zato su Kinezi majstori u niskim cijenama. Kad platiš 55,000E novog Ćiru, u toj je cijeni i kalkulacija razvoja i testiranje, dok Kinezi samo kopiraju, a ne razvijaju ništa. Lako je tako biti jeftin, ali bog dođe po svoje.
Definitivno, za 21stoljeće, sramotno.
JF

_________________
My mother told me: My son, just be a simple man!
www.4x4.hr


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 54 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos