HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: pon stu 18, 2019 01:36.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 17 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pon pro 03, 2007 21:01 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto sij 24, 2006 23:49
Postovi: 126
Lokacija: buzet-istra-kamo oko vidi
Nova campagnola je super stroj ali origninal ne ide brže od 120 km/h. Po terenu ide super, ima jako kratak reduktor. U 5. ide max 50km/h. Na poluosovinama su križevi koji su im slaba točka, ali uz redvono podmazivanje nemaš problema. Mislim da je barem 10 puta kvalitetnija od uaza.

_________________
suzuki-ningunas fronteras para el rey

slika


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 04, 2007 19:12 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri stu 01, 2006 18:26
Postovi: 1689
Lokacija: Rijeka-Buzet-Kamo Oko Vidi
ja i dalje mislim da je uaz jaci......ne sta se konja tice nego sta se robusnosti tice......a sta se apn-a tice nije ima devu gore nego je bila barka, 42-ojka gore, ili ti tomos 4 vanbrodski 60 ccm......i i mao je neki bing probusen na sve strane......

_________________
STRONG ENOUGH FOR JEEPIN' AROUND WITH ME?
www.kamookovidi.com
www.kamookovidi.com/phpbb2


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet pro 07, 2007 10:34 
Offline
Off roader

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 08:07
Postovi: 796
Lokacija: Rijeka
Osjećaj sa 160km/h još i nije nešto ali nakon što stisneš kočnicu to postaje šaljivi kućni video! hehE

_________________
GG
www.uspon4x4.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub tra 12, 2008 05:25 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 11, 2008 04:13
Postovi: 2
Poštovanje
privukla me ova tema, tj. Google mi je ovo izbacio pa eto sam se i registrirao.

Kao ponosni 8) vlasnik :twisted: campanjole (nove) smatram se bar malo kompetentnim da odgovorim. Da li ćeš nju uzeti, Uaza, Ladu ili bilo šta naravno tvoja je odluka. Campa spada u razred onih terenaca koji su cjenovno pristupačniji. Moje mišljenje je da je u tom društvu neprikosnovena. O usporedni kvalitete sa drugima neču, o njenim sposobnostima hoću, doslovno auto je beskompromisno. Ja je koristim skoro svakodnevno po kamenjaru, Dalmacija živi krš i svaki dan se divim njenim konstruktorima na genijalnosti još u ono doba. Kad god moram proč preko žive gromade od stijene nasred "puta" a znam da nemam sa čim zapeti i da nemam što odvaliti. Napraviti auto sa neovisnim ovjesom, bez krutih osovina a tako sposobno i robustno sve u šasiji i iznad nje tako dobro zaštičeno bio je potez, to nema ni H1 :) . Kao da su je radili baš za teški krš, lako je po blatu juriti. Danas ima dosta takvih konstrukcija al ona je bila među pionirima. Znam da će mnogi reč kako su šasije i krute osovine zakon izdržljivosti i trajnosti i istina je, al campa je nezaustavljiva.
Dalje udobnost, ima li koji iskonski terenac iz tog doba da je tako mek. Nama su cestovni Toyota LC i Terano prije 20 godina protresivali bubrege na njemačkim autocestama a Campa je i po ovom kršu kao Citroen sa hidraulikom. Ne bi se i Papa bez razloga vozio u njoj :)
E sad šta se tiće motora, o benzincima ne razmišljam iako u ovo doba još uvijek povoljnog plina nisu za zanemariti.
U mojoj je Fiatov dizelaš 2,5 stari bez turba, bez išta, iz Ivecova kombija. Snage ko u prići, netko je spomenuo 50 na sat u 5. reduciranoj, ja mislim da moja ne može ni 30 nisam probao al mogao bih ove dane :wink: a u 1 i puževi su brži. Al zato može izvuč čudo. Dojam vožnje sa ovim motorom je kao da si bar u kamionu od 5 tona naviše. Izolacije nema, mobitel u vožnji registriram po vibraciji uglavnom, zvono je malo teže čuti(moja je sa tendom). Ako hočeš normalno razgovarati preporučljivo je stati i izači, odmaknuti se šta dalje od nje tako da čuješ i da te čuju. Mislim sirovina je totalna al ja je volim. Sa benzincima je skroz druga prića, znam iz vojske to je već kuturno auto. Maksimalna brzina je negdje između 90 i 100 (u mojoj verziji) a i za tu stotku treba da je zaleta nizbrdo par kilometara po autoputu. No meni ne treba preko 50 i nemam je gdje voziti toliko. Za asfalt to auto nije i trebalo bi nekim zakonom zabraniti izlazak na njega, to previše grize asfalt. Prođem dnevno 2-3 do 10-15 km sa njom uglavnom skoro sve po makadamu. Koristim je ili za obići neke parcele po skrivenim uvalama ili se jednostavno svi potrpamo u nju i odemo na izlet ili ljeti na kupanje na mjesta na koja malo tko može doć osim pješke ili brodom. To naravno podrazumjeva da moraš imati i drugo, normalno auto za cestu. Potrošnju nemam pojma kolika je nalijem rezervoar 40-50 litara nafte i zaboravim, zna potrajat i cijeli mjesec a rekao sam da je skoro svaki dan vozim. To je po terenu, evo za ilustraciju kad smo je doveli od Virovitice do Splita je potrošila 40-45 litara nafte za 500 km. To joj je bila zadnja cestovna vožnja, rekao sam onda kad smo polazili da ako dođe do dolje trajat će još jedno 50-100 godina.
E sad ono najvažnije, ja je ne lomim bez potrebe, auto je staro 20 i još koju godinu i nemam potreba ni želje za bezrazložnim popravljanjima. Više od 30-40 na sat nije vozila odavno, prosjek joj je puno ispod toga, valjda 10 :) radi terena po kojem je koristim. Auto je ko stvoreno za naše buldožerom ugrubo probivene, uglavnom netamponirane ili isprane putove sa zaostalim gromadama koje strše. Kad treba preko kamenčuge kočim, zaobiđem ga nije mi bitan off road nego doč od točke A do točke B i vratit se sa njom doma. Još je u solidnom stanju šta se tiće motora i prenosa a i karoserija nije katastrofa, ono kad bi je išao krpit na nju se uvijek ima na što stavit ruke.
Točno je ono šta su ti napisali za zglobove i poluosovine. No kome se ne lome, i najrazvikanijima isto. Ja nisam imao problema sa njom ovih nekoliko godina što je u mene, zapravo ništa otkad sam je uzeo. Reda radi sam joj promjenio sva 4 kočiona(našli smo u Iveca nešto skoro isto) jer je jedan počeo točiti i nalijepio joj nove pakne, jedna se odlijepila pa je isto bio red sredit sve 4 ipak su to kočnice. Iako tom autu kočnice i ne trebaju dosta je pustiti gas :lol: i to ne u redukcijama
No ne bi ti bilo zgorega ako se odlučiš za nju da si nabaviš još jednu za djelove, glavno da imaš sve od prenosa recimo iza mjenjača nadalje a za ostalo češ se lako snać paše skoro sve od Fiata i Zastava univerzalno. I ja se namjeravam opskrbiti rezervama pa ako tko ima...
Šta se tiće unutrašnjost naravno da je spartanska, takva i treba biti, vojno je vozilo. I mojoj još izbiva JNA sivomaslinasta kad je zagrebem :)
Brzina, netko je spominjao 160 :shock: ne znam, onaj tko ima potrebu da ovakvo auto vozi toliko savetovao bih mu Pajera, Fronteru, Patrola ... ili bilo kojeg "cestovog" terenca s kojim se isto može spustiti bilo gdje s asfalta.
Ovo auto je napravljeno za šumu, krš i blato van toga se ne osjeća dobro a ni vozač. Tako na kraju da rečem da sam ja super zadovoljan sa njom, ne bih je mjenjao za ne znam što, dobro bi za novu istu ovakvu 8) ili možda samo LR kratkoga od serije 3 nadalje recimo. Susjed mi ima španjolca, Santanu LR3 i mogu reč da mu nisam nimalo zavidan, prije on meni zna reći lako ti je sa tim ti možeš letit preko onih kamenčina kako želiš a ja moram pazit. Ovdje su i Defenderi od Elektre lomili diferencijale. Od vlasnika Niva kojih kod nas ima čudo svako malo mi dolaze ponude za zamjenu plaču ljudi radi benzina.

Da završim sa konstatacijom da je šteta :( šta kompletna kvaliteta vozila na ovakvu genijalnu konstrukciju na žalost nije bila na nivou LRa ili Pucha/G, nekih Japanaca, Amerikanaca... jer gdje bi joj bilo kraja. Opet kad bih morao birati između ruskih proizvoda i nje stavio bih je za par kopalja ispred. Jedino je Lada u prednosti jer češ djelova naći u svakoj radnji a ovdje ili moraš improvizirati, kao mi sa kočnicama ili zavrnuti i rukave i nogavice i tražiti.

Ako hočeš terenca kojeg češ voziti i po asfaltu svaki dan ić na posao, do dučana, na godišnji... rađe biraj nešto drugo :wink:
Ako hočeš terenca kojeg ništa ne može zaustaviti uzmi nju(ili Pinzgauera, H1, TAMa :) , Unimoga... ili tako nekog monstruma no oni su več 1-2 broja više )

Postavit ću skoro i koju sliku, nek ih stavim negdje na net.

LP


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub tra 12, 2008 16:13 
Offline
Off roader

Pridružen/a: čet ruj 07, 2006 15:37
Postovi: 889
campa bok i dobrodosao. Svaka cast na trudu i tolikom tekstu! Molim te napisi nesto o sebi ovdje http://www.schnee-hr.com/forum/viewforum.php?f=7 ,a slike svoje capagnole i opis postavi ovdje http://www.schnee-hr.com/forum/viewforum.php?f=43

Thx


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned tra 13, 2008 12:56 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto tra 18, 2006 19:53
Postovi: 183
Lokacija: istra
Citat:
uzmi nju(ili Pinzgauera,
:D :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned tra 13, 2008 13:44 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto srp 10, 2007 09:58
Postovi: 553
Lokacija: Varaždin
lijepi autek


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 17 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos