HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: čet svi 28, 2020 03:14.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 48 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: sri ožu 27, 2013 21:53 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 07, 2010 22:24
Postovi: 1578
Lokacija: Velika Gorica
Jel žuta ili crvena lampica?

_________________
"A day without laughter is a day wasted."
ALWAYS HALF BROKEN,BUT NEVER BROKEN DOWN...
When in doubt,figure it out.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet ožu 28, 2013 02:40 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
pregledaš količinu svih tekućina u autu,pregledaj mjerače na njima,kontakte ako je sve uredu onda dalje s traženjem kvara

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet ožu 28, 2013 15:16 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
Žuta lampica Medo. Pregledao sam sve, u mašini ima ulja gotovo do maximuma. U kočnicama je bio na minimumu pa sam nadolio skoro pa do max i sad više ne svijetli. U kočnicama sam mijenjao prije mjesec dana, očito majstor nije nalio dovoljno.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet ožu 28, 2013 17:29 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
da slučajno necuri negdje u sistemu kočnica?,isplati se pregledati za svaki slučaj

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet ožu 28, 2013 17:58 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri srp 12, 2006 18:30
Postovi: 1793
Lokacija: Zagreb-Knežija
MONI je napisao/la:
Meni na MB Sprinteru se to pali kad fali ulja .
Da ti nije nešto s plovkom,sad sam se sjeti kako je bilo projatelju na BMW-u 7_ _ ,njemu se sjebao plovak i davao krivi podatak o gorivu i auto pametan pa neće raditi kad je premalo goriva u rezervaru ,a on imao pun rezervar goriva .


Da ti nije pokvaren plovak benzina

_________________
GOGO - Land Rover Defender 90 2005 g. TD5
________________________________________________________________________________________
Užasno osjećam ovu krizu.
Vozim auto bez krova.
Pijem staro vino.
Jedem pljesnivi sir.

www.termomonting.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet ožu 28, 2013 21:25 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
Mislio sam da je problem riješen nadolijevanjem ulja u kočnice, očito sam se lagano prevario. Za ulje u mašini mi svijetli crvena žaruljica, ulja u mašini ima dovoljno. Maloprije se vozim doma kad ponovo se upali i ugasi, nekoliko puta. Auto ide dobro, ne mogu skužit da se nešto značajno dešava. Ako je plovak, kak da znam dali je ispravan ili ne? Bum probao još malo po netu potražit možda nešto pronađem, a servisni priručnik nisam dobio sa autom.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet ožu 29, 2013 02:49 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
ako je plovak od kočionog ulja probaj ga ručno aktivirati pa vidi dali reagira,ako pali lampicu u donjem položaju a gasi u gornjem ,radi.koliko imaš ulja u spremniku,da nije možda premalo pa kada se auto zaljulja aktivira se plovak?

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pon tra 08, 2013 22:14 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
Bok svima, kako još nisam otkrio što se krije iza kontrolne lampice, sjetim se danas ljudi od kojih sam uzimao neke djelove i da vec sto godina rade sa pajerima i nazovem ih. Veli mi čovjek da je to senzor ulja u karteru. Znači postoji crvena i žuta kontrolka sa istim simbolom ( karnister sa kapljicom i ispod njega valovita crta ). Crvena lampica označava nedostatak ulja u filteru ( znak za uzbunu ), a žuta označava nivo ulja u karteru ( znak za provjeru, kontrolu ). Kod mene ima dovoljno ulja što vidim na šipki za provjeru. Veli čovjek, pošto u karteru ima plovak za nivo da on hoće kod naginjanja nekad zapet pa senzor registrira i pali žutu kontrolku. Sa vanjske strane kartera veli da moraju se vidjet džekovi koji se štekaju na senzor. Za provjeru treba odspojit senzor i žuta kontrolka bi trebala svijetlit cijelo vrijeme. Nisam uspio probat jer nisam imao vremena, ali sigurno budem. Zahvaljujem svima na savjetima. Pozdrav.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 48 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 3 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos