HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: ned ruj 20, 2020 03:53.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 48 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet sij 10, 2013 00:36 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
U kojem onda slučaju dolazi do pucanja huba na kotaču? Ja sam prebacivao iz 4H u 2H pa su poluosovine još bile pod opterećenjem i motao sam lijevo kad sam osjetio da je nešto puklo. Prije toga ni u 2H ni u 4H kod ikakvog motanja nije bilo nikakvih zvukova niti sam osjetio da se nešto čudno događa te sam se vozio normalno u 2H i 4H. U 2H se i sad ništa ne dešava već kad uključim 4H nekad neki krc, ništa ne zuji.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet sij 10, 2013 12:58 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
A da se probaš vratit u rikverc koji metar, kad isključiš sva 4?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet sij 10, 2013 14:23 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 01, 2006 10:19
Postovi: 539
Inače se za Pajera tvoje i one starije generacije sa automatskim hubovima preporučuje i kod uključenja i isključenja 4 pogona voziti 1-2 metra u rikverc.To ti piše na naljepnici na lijevim vratima.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet sij 10, 2013 22:22 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
Probao danas vozit u rikverc u 2H i u 4H, uključivanje i isključivanje 4H, pa vožnja par krugova po selu u 4H i 2H - ne čujem ništa, sve dobro radi. Prvom prilikom ide na dizalicu radi manžete na desnom kotaču pa bumo vidjeli dali je sve ok, bar ovo što se vidi. Ako još netko ima neki prijedlog, teoriju ili hipotezu na ovu temu bio bih zahvalan da prokomentira.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: čet sij 10, 2013 23:18 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
duan je napisao/la:
U kojem onda slučaju dolazi do pucanja huba na kotaču?

Hub puca zbog nepravilnog rada koji je poslijedica slabog stanja.
Zašto su ručni hubovi bolji od automatskih?
Na ručnom hubu imamo dva položaja, lock i off. Prebacujemo rukom, znači 100% je odključan ili zaključan. Ako zapinje to osjetimo i odklonimo kvar, očistimo i podmažemo, i ponovo radi kak treba.
Sa automatskim hubom je drugačije. Hub radi u jako teškim uslovima, voda, prašina, grije se i hladi zbog kočnica.
Uz to je i oksidacija aluminija. Sa godinama mehanizam sve slabije radi, a mi to ne znamo kao kod ručnog huba. I tako sa vremenom ima sve manji hod dok ne zaglavi do kraja ili pukne prije jer umjesto 100% recimo zaključava samo 10% a to ne može izdržat sile.
Naravno, kao sve tako i hubovi imaju svoj vjek trajanja. Ako smo nemarni onda če se taj vjek trajanja skratiti. A ima i hubova slabog kvaliteta.
Dali nam automatski hubovi stvarno rade ili ne treba proveriti prilikom svakog redovnog servisa. To se lako proba brez da šarafimo bilo šta. Međutim to nigdje ne piše pa niko to ne radi. A nije loše i svako nekoliko godina skinut i namazati hub jer nisu baš malo novaca.
Hub neče nikad puknut u 2H jer je prva osovina neaktivna. U 4H je prva osovina aktivna a najgore je u 4L jer je tad sila največa. Ako je hub otišao, kvrcat če u svakom položaju kotača, bio on pravo ili ako zavijamo, jer se hub okreče zajedno sa kotačem i uvjek je 90 stepeni u odnosu na kotač. Veča je sila više če kvrcat. Može po ravnom na cesti biti tih ali čim se pokušamo popet na nešto (recimo na stepenicu) počet če pucanje ili lom do kraja.
Da bi pomogli hubu pri isklapanju treba napravit metar dva u rikverc. Nije nužno ali je priporučljivo. Ako je hub u top stanju obavit če on svoj posao i bez toga. Problem je ako nije u top stanju.
Moguče je da ti je hub suh pa je kvrcnuo prilikom isklapanja a ti si to čuo........a može biti i xx drugih stvari.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet sij 11, 2013 00:57 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet kol 26, 2005 14:07
Postovi: 1527
Lokacija: Samobor
Pozdrav,
pogledaj si na ovoj stranici stranu FA-14 http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/fa.pdf
tako izgleda na nekim Nissan Terranima, a više manje je to sve isti princip, možda ti pomaže da vidiš kako to izgleda iznutra.
Ja na svom nemam hubove, te jest, stalno ukopčanu prednju osovinu. Možda nije baš super zbog potrošnje goriva, ali uvjek mogu kada hoču biti siguran da mogu prebaciti u 4H!

_________________
Oliver

Jeep CJ, YJ, Nissan GR, Defender, Isuzu 2,8TD - Križanac


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet sij 11, 2013 13:42 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
Zahvaljujem na objašnjenju i linku. Alien još bih te molio ako si voljan napisati kako provjeriti dali hubovi rade ili ne, bez šarafanja. Hvala.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: sri ožu 27, 2013 16:09 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
Pozdrav svima. Imam problem i nemrem ga odgonetnut pa trebam pomoć.
Kad upalim auto blicne (upali se i odmah ugasi) žuta lampica sa karnisterom i kapljicom. Pretpostavljam da će ubrzo nestati neke tekućine, ali ne mogu dokučiti koje!? Nisam uspio nigdje na netu pronaći značenje te kontrolke. Zahvaljujem unapred.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: sri ožu 27, 2013 18:18 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri srp 12, 2006 18:30
Postovi: 1794
Lokacija: Zagreb-Knežija
Meni na MB Sprinteru se to pali kad fali ulja .
Da ti nije nešto s plovkom,sad sam se sjeti kako je bilo projatelju na BMW-u 7_ _ ,njemu se sjebao plovak i davao krivi podatak o gorivu i auto pametan pa neće raditi kad je premalo goriva u rezervaru ,a on imao pun rezervar goriva .

_________________
GOGO - Land Rover Defender 90 2005 g. TD5
________________________________________________________________________________________
Užasno osjećam ovu krizu.
Vozim auto bez krova.
Pijem staro vino.
Jedem pljesnivi sir.

www.termomonting.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: sri ožu 27, 2013 18:52 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
duan je napisao/la:
Pozdrav svima. Imam problem i nemrem ga odgonetnut pa trebam pomoć.
Kad upalim auto blicne (upali se i odmah ugasi) žuta lampica sa karnisterom i kapljicom. Pretpostavljam da će ubrzo nestati neke tekućine, ali ne mogu dokučiti koje!? Nisam uspio nigdje na netu pronaći značenje te kontrolke. Zahvaljujem unapred.

To ti je lampica od pritiska ulja. Fali ti ulja u motoru. Kako pritisak skoči, tako se ona ugasi.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 48 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos