HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: čet svi 28, 2020 02:55.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 48 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet svi 18, 2012 00:11 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
Kad se auto spoji na računalo, dal računalo može direktno identificirati kvar ili pak ono očitava razne parametre rada pa tak usmjerava ka mjestu kvara? Ako može ili je to najkvalitetnije riješenje prije bilo kakvog zahvata onda stvarno nema smisla kopat utamar po mašini?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet svi 18, 2012 18:27 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3482
Lokacija: voltino,zagreb
duan je napisao/la:
Kad se auto spoji na računalo, dal računalo može direktno identificirati kvar ili pak ono očitava razne parametre rada pa tak usmjerava ka mjestu kvara? Ako može ili je to najkvalitetnije riješenje prije bilo kakvog zahvata onda stvarno nema smisla kopat utamar po mašini?

tako je
može točno odredit di je kvar
ako je do kvara senzora ili elektronike


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet svi 18, 2012 21:27 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
To uključuje i svijećice i kablove?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet svi 18, 2012 21:53 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3482
Lokacija: voltino,zagreb
nemoj sad cjepidlačit
to baš i nemože
ako je u pitanju razvodna kapa

spajanje na komp ti košta oko 150kn
odi pa nek se vidi kaj komp kaže
jer možeš utuč brdo novaca a opet ništa ne napravi a on i dalje trokira
http://www.4wdonline.com/Mitsubishi/Pajero/200009.html
vidi ovdje ovaj nema razvodnu kapu,ali ima el.bobine
i to njih 6 kom
slika
e ako je takav motor u pitanju
moglo bi se vidjet na kompu
koja je bobina loša i ne radi na visokim okretajima


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet svi 18, 2012 23:55 
Offline
rally(jaš)

Pridružen/a: pet lip 20, 2008 17:06
Postovi: 75
Neznam bas sto moze vidjeti na diagnostici obzirom da nigdje nije spomenuto da ce upalila neka CE lampica ili nesto pa javlja neku gresku, ali vrijedi probati...
btw: kolko kuzim ovaj gore ima tri bobine. jednu za dva cilindra.....tzv "wasted spark" sistem

treba malo proguglat o tim simptomima na tom modelu , mozda se nadje neka smjernica


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: sub svi 19, 2012 00:00 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3482
Lokacija: voltino,zagreb
Medic je napisao/la:
Neznam bas sto moze vidjeti na diagnostici obzirom da nigdje nije spomenuto da ce upalila neka CE lampica ili nesto pa javlja neku gresku, ali vrijedi probati...
btw: kolko kuzim ovaj gore ima tri bobine. jednu za dva cilindra.....tzv "wasted spark" sistem

a kaj misliš
da je nisu možda izvadili
da ne bode u oči


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: sub svi 19, 2012 08:57 
Offline
rally(jaš)

Pridružen/a: pet lip 20, 2008 17:06
Postovi: 75
Jako duhovito..... iako neki i to rade:)
poanta mog posta je da na dignostici moze precizno detektirati kvar jedino ako ce javi neku gresku, znaci prekid nekog strujnog kruga ili nesto. U ovom slucaju to nije tako i dijagnostika sigurno nebu pokazala da svjecica, kabel ili nesto probija.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: ned svi 20, 2012 19:25 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
Nema razvodnu kapu, ima bobine kao na slici. Kad auto radi ne svijetli nikakva lampica.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet svi 25, 2012 00:05 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 00:04
Postovi: 63
Našao sam neke priručnike (http://www.mitsubishilinks.com/) pa sam malo listao i naletio na specifikacije sistema za ubrizgivanje. Točno piše koji modeli bobina odgovaraju ( 3.5 v6 - broj mašine 6G74 ) i u kojim gabaritima im mora biti otpor, isto tako i za kablove. (Ona mašina sa slike ako sam dobro vidio je 3.0 i ta bi trebala biti pod oznakom 6G72, ali bobine bi trebale biti iste!) Postoji primarni i sekundarni otpor. Ovaj primarni otpor je ulaz u bobinu od strane kompjutera, a sekundarni izlaz, na kablove svijećica. Primarni bi trebao biti u omjeru od 0.74-0.90 ohma ( kod mene je 1.5 ohma na sve tri!!! ). Sekundarni u omjeru od 20.1-27.3 kiloohma ( 23.4 kiloohma kod mene na sve tri ). Kablove sam uspio isčupat samo od 1. i 5. cilindra, tako da sam samo njih i izmjerio. Njihov otpor po specifikacijama bi trebao biti max. 22 kiloohma. Kod mene je jedan 7.7 , a drugi 10,5 kiloohma. E sad, najviše me brine onaj primarni otpor pošto je više nego dozvoljen, a kablovi su na oko loši pa vjerojatno idu drugi. Ako netko ima neki komentar na ovo bio bih zahvalan na istom.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pajero 3.5 V6 24v - problem
PostPostano: pet svi 25, 2012 09:17 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
Pa komentari su u biti nepotrebni jer ti je postojeca dijagnostika (tvoja) u redu. Elektricki gledano jedini problem mogu biti kablovi (pogotovo ako lose izgledaju. Otpor kablova je u principu filter koji sprecava smetnje na radiju (pucketanje s dodavanjem gasa). Bitna je izolacija kablova jer ako je ona losa onda pocinju probijati i desava se upravo to sto se tebi desava (trokira na visljim obrtajima). To probijanje najbolje ces vidjeti u mraku. Sto se tice bobina: ako je otpor isti na sve tri onda su one vjerojatno OK ali mozda krivi model. Probijanje bobine nemozes vidjeti ohmmetrom. Ako je primarni namotaj probijrn na takav nacin onda bi se otpor morao smanjivati a ne povecavati a sekundarni bi morao padati. S time bi se i napon na svjecima smanjivao(iskra bi bila "manja").
Moj savjet: Kreni prvo s kvalitetnim kablovima. Promijeni ih sve. Tek nakon toga odi na skuplje dijelove (svjecice, bobine, ...). Ako bude trebalo probaj uzeti svijecice originalnih specifikacija jer i to moze uzrokovati probleme pri radu motora.

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 48 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos