HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: čet svi 28, 2020 03:58.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 25 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: ned sij 10, 2010 20:45 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub ruj 03, 2005 12:42
Postovi: 196
Lokacija: Zagreb
Vrijednost i cijena-to je teško pitanje, he sad sam se sjetio svojeg starog 4 runnera- često su me ljudi pitali dal bi prodao i koliko vrijedi, i ja im nisam znao odgovoriti na ovo drugo-znao sam da ga nebi prodao jer nešto tako dobro nebi mogao više kupiti i za puno više novaca :D
Ali činjenica je da se dobri auti vrlo rijetko prodaju,a još rjeđe za malo para :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri lis 20, 2010 01:28 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
kopamo po staroj temi,... ali samo cijene u bih i rh se ne bi smjele uspoređivati.
u bih se još uvijek može uvesti stari auto iz njemačke koji ne zadovoljava nikakve norme, a super očuvan, dok u rh mora imati bar euro 3(1998-2000 pa na novije)Još će u bosnu završiti starudije od hr kad mi uđemo u evropu, kamo će bosna proslijediti svoje kad uđe...irak valjda :D

Ja sam ipak uvjeren da opisano stanje i godište ne vrijedi toliko. Jer je 2.3 motor i još nije limarija ok(što je teško očekivati, dapače, prirodno je za toliko star auto, ali ide cijena dolje zbog rđe bar koliko tebi treba da je zakrpiš)

još samo jedno: iznenadio sam se kad sam se vozio u staroj ladi(onoj ciganskoj, karavanki) kako ima dobro grijanje, pa to je kao vabasto...valjda znaju rusi šta ugraditi dobro ako ugrađuju samo jedan dobar dio u cijeli auto.
Što se tiče kapanja ovog ljeta sam apsolvirao silikonski kit na kadi, ide na auto čim prije.

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri lis 20, 2010 18:14 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet pro 07, 2007 20:51
Postovi: 126
Lokacija: Visoko BiH
e moj srecko digao si temu iz mrtvih bezveze,u bosni vazi zabrana uvoza auta starijih od 7 godina znaci svi auti koji se sada mogu uvuci imaju najmanje eu3 tako da smo po tome i tim propisima i gori nego vi.
cijene pajera (zato sto ih vise ima u bosni) su manje nego kod vas i automobila generalno :wink:
znam da nisi mislio nista lose ali kada neko cita tvoj post moze se lagano dovesti u vezu ciganska lada i bosna kao zemlja cigana i fukare koja vozi eu smetlje.
istina da je prosjecna starost vozila u BiH 20 godina i da su 60% auta na cesti smetlje ali ne trebas tako generalizovati stvari :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub lis 23, 2010 04:43 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
I rvacka i bosna su ciganske države, ne znaš koja više(u bosni je bar manje pretvaranja). kako je ono pjevala azra...A hm, o temi ne bi više. :D


Nekako mi ju je iexp markalo kao new, a nisam ni gledao datum :?: :!:

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re:
PostPostano: ned sij 12, 2014 19:06 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto pro 24, 2013 20:49
Postovi: 232
baka je napisao/la:
crijevo koje ide sa poklopca ventila na usisno crijevo se zove iberlauf,skini ga sa dijela gdje se kopca za usis najjednostavnije je i ako auto malo pusi na njega to nije nista strasno,izvadi i sipku od ulja u leru i dodaj mu gas,ako krene ulje to je los znak,isto crijevo sa kojega ces skinuti iber ima na sebi selnu sa krstastim sarafom ili gedorom 10 sta vise volis,skini i pogledaj ima li turbo lufta,ako je masna turbina bez lufta nije nista strasno jer do nje dolazi ulje koje spomenusmo iber,ubaci auto u drugu brzinu i polako kreni naprijed,ako nece ne valja lamela (set kvacila preskup) ako hoce uz oblake crnog dima,los motor.
2,3 nije generalno los motor ali je dosta osjetljiv na maltretiranje a ako kupujes pajera 2,3 ili bilo kojeg vjerovatno je xy ruka pa ne znas ni kako je vozen a ni odrzavan,2.5 je dosta dugotrajniji motor.
neko je rekao ne isplati se remont motora,ja cu reci da se itekako isplati,dijelova ima svuda a nisu ni pretjerano skupi.


:bok
pošto sam u kupnji pajera,pitam iskusnije da li ovaj test vrijedi i za ostale dizel motore ?


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 25 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos