HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: pon svi 25, 2020 06:15.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 8 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: pajero swb
PostPostano: pet kol 22, 2008 02:43 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub kol 09, 2008 17:10
Postovi: 112
pa nevjerovatno ni on nema stalni pogon na sva 4 nemogu japanezery nego da zakompliciraju.zar je jedino lada auto ljudi on eto nis nissan da ne pricam sa patrolom moras izac van ceprkat po prednjim kotacima mislim stvarno uaza kod nas nema ak nedjes u dobrom stanju jupi jupi je je ima al nece nitko prodat ak hoce ozeni te za masne pare g klasa kaj da kucu prodam uki malo prestaro nekak li la kaj covjeku preporucili da recimo ima pare i da kupi siguran posten autic da ima i za svaki dan i za malo tatrane asfalta. zar puno trazim realanu cijenu i STALNI pogon na sva 4 .prosirite mi vidike molim vas jer da je samo lada u opciji ne mogu vjerovat nija da sam protiv nje al zelim imat taj luksuz -mogucnost odabira- nisam bas pohlepan eto danas vidio kratkog pajera staru liniju naravno poceo slinit vec sam se vidio da cuda radim na terenu procitas par str na netu i propaadose snovi

_________________
sve sto je oblo nece da se kotrlja po terenu
slika


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 07:58 
Offline
DoAdmin
Avatar

Pridružen/a: pet tra 14, 2006 20:20
Postovi: 850
Lokacija: ZG
Ali čemu to? Čemu? Pa ne živiš navrh brda ili usred šume pa da ti treba 4x4 non-stop? Ionako moraš imati LS diferencijale - ili biti otključan, što po osovinama što u centralnom diffu (objasnio je LR pred koji dan). Tako da bi to bi k. od terenca, osim ako bi imao špere (recimo električne) i blokadu centralnog diferencijala (sve daljinski, naravno) - ali to bi značilo tri dodatne ručice ili gumba - po jedan za svaku šperu i jedan za centralni diferencijal. A bez blokade centralnog difa ti 4x4 vrlo malo znači: snaga se ne dijeli 50-50 na prednji-zadnji nego ide po čistoj fizici, dakle linijom manjeg otpora: daje najviše snage tamo gdje je najmanji otpor. A najmanji je na kotaču koji vrti u prazno. Zato postoje špere (koje sprječavaju da se to desi na istoj osovini, dakle lijevi-desni kotač), a onda sve to isto može biti između prednje i zadnje osovine, dakle treba ti centralni diff, i to blokirani. A ako tako nešto izvedeš na "connected road" odnosno asfalt, beton ili tako nešto (tvrdo i čvrsto), skakat ćeš u svakom (i najmanjem) zavoju ko da voziš po minskom polju, a na kraju će ti nešto puknuti, bez greške.
Da ne velim kako je "lijepo i sigurno" voziti skroz zaključanog terenca po, recimo, poledici ili ledu (Zagreb, lani oko Božića): nema Boga da se ne skucaš negdje.

E zato su pametni ljudi izumili razne blokade i pogon na sva 4 prema potrebi - da ne trošiš više benzina i da ne trošiš bzvz dijelove podvozja (pogona) kad ti ne treba - recimo u gradu, na posao ujutro i s posla nazad, kroz Kapelu ili sv. Rok i tako.

_________________
Surgeon General's Warning: riding a Jeep may result in loads of fun, lots of envy looks and a high chick rate.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 11:26 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 26, 2005 20:50
Postovi: 115
Lokacija: Osijek
mislim da unikatni mora još malo klopA žganaca pojesti i km prevaliti što po šumi što po asfaltu!!!!
a i tehnički se potkovati oko tih džipova
stalni pogon imaju:
-defenderi svi (pitaj LR sve zna o njima a i šire)
-japanci neki npr. land cruiser 80
-lada to znaš vald, al još malo prouči kak to radi i čemu sliži koja ručica!!
-puchovi mislim, al nisam siguran
itd ima tu znalaca većih od mene pa nek se netko nadoveže.....

_________________
www.panonius.wordpress.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 13:28 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub kol 09, 2008 17:10
Postovi: 112
devil naravno ma znam ja to sve i osijek znam koja je rucica za sto . al kak da kazem ne znam nekak imam averziju prema straznjem pogonu ponekaad vozikam tu lajku i sasvim se pristojnno ponasasa stalnim 4x4 a ostali koji inaju 2h4h4l ocito ak tvorncki nije nemjenjena za stalni onda naravno da se trosi ak su upaljeni nekak mi je to bzvz. kao da idem onom metodom il vrit il mimo neznam .... a za difender e sad vec je bilo tekstova o njemu i on ima straznji isto a ne 4x4 al eto hvala na opsirnim odgovorima znao il ne al pomaze

_________________
sve sto je oblo nece da se kotrlja po terenu
slika


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 14:43 
Offline
Off roader

Pridružen/a: čet ruj 07, 2006 15:37
Postovi: 889
unikatni je napisao/la:
a ostali koji inaju 2h4h4l ocito ak tvorncki nije nemjenjena za stalni onda naravno da se trosi


Ne razumijem sta se tocno trosi?


Ljudi su ti vec nekoliko puta pokusali objasniti razliku izmedju stalnog 4X4 pogona i vozila sa stalnim pogonom na zadnjoj osovini. Ti i dalje ne razumijes razlike.

Uglavnom vozila sa stalnim 4X4 pogonom imaju prednost na skliskim(snijeg,led) zavojitim cestama u odnosu na vozila sa stalnim pogonom na zadnju osovinu kojima je kod ukljucivanja prednjeg pogona centralni dif. zakljucan.
Dakle vozila koja imaju stalni pogon na zadnju osovinu kad im se ukljuci prednji pogon ne trgaju se i ne lome se zato sto im se ukljucio prednji pogon. I ta su vozila namjenjena za voznju u režimu 4X4 kada ima potrebe za takvom voznjom (snijeg,blato itd) i nista se nece polomiti. Kad je podloga suha i tvrda uopce nema potrebe za ukljucivanjem prednjeg pogona.

Ako te muci kad ukljuciti prednji pogon bez brige naucit ces vrlo brzo. Cim zaglavis prvi put :lol:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 17:45 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 26, 2005 20:50
Postovi: 115
Lokacija: Osijek
unikatni je napisao/la:
a za difender e sad vec je bilo tekstova o njemu i on ima straznji isto a ne 4x4 al eto hvala na opsirnim odgovorima znao il ne al pomaze

defender ima stalni pogon isto kao lada samo što ima jednu ručicu koja ide u H-spore brze i blokada srednjeg difa spore i brze!!!!!!!!!!!!
neznam zašt te hebe samo zadnji pogon pa to ti je dobro za drift a i možeš bolje špricat blato po ljudima iza tebe :lol: , a kad treba gurneš ručicu vam-tam i evo već si posto pravi offroader :tenk a i zanimljivo je testirati svoje vozačke sposobnosti, u mulj samo sa zadnjim pa ko' će koga 8)

_________________
www.panonius.wordpress.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 22:10 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet srp 14, 2005 23:18
Postovi: 461
Lokacija: Zagreb
Terenci sa 2-4 pogonom imaju svakako svojih prednosti. Manje trše. manje deru prednje gume i transmisiju, a i možeš driftati po makadamu. Neki od njih imaju automatske habove koji se sami uklučuju kad je u režimu 4x4, nekima se habovi uključuju pomoću vakuma ili struje, a nekima ručno. Neki (stari UAZ) uopće nemaju habove na isklučivanje. Stari Landroveri Serije 2 i 3 su habove na isklučivanje imali u opciji dodatne opreme, danas 24 godine poslije toga imamo za Defa kao specijalnu opremu reduktor bez srednjeg diferencijala, 2-4 pogon i naravno habove na iključivanje za prednji kraj. Osim terenaca koje je nabrojao Osjek, na pamet mi pada Ćiro qadra, Daihatsu Terios, neke izvedbe američkih pikapa, a bogme i stari vojni TAM. U principu terenci sa permanentnim pogonom imaju takav pogon da bi se bolje držali na asfaltu u zavoju po mokrom, ako kojim slučajem auto ulovi bankinu i sl. U slučaju Land Rovera permanentni pogon je izvorno razvijen za Range Rovera davne 72. I to ne zbog boljih offroad karakteristika, nego da ne bi onako velik, težak i gengav ispalio iz zavoja. Dakle , Unikatni, permanentni pogon nije za offroad, nego za onroad, i ternci sa permannentnim pogonom nemaju u terenu nikakvu prednost u odnosu na one sa2-4 pogonom.
Ne treba Unikatnom uzeti za zlo što se ne kuži u kojekakve pogone na terncima.Čovjek se raspituje i zanima ga, i prokužiti će tematiku prije ili kasnije. Žalosno je međutoa što vćina naših "automobilističkih" novinara isto tako nema osnovnog pojma o 4x4 pogonima, pa pišu gluposti, učemu svakako prednjači gospodin koji je glavni i odgovorni urednik časopisa Terenci 4x4. Najnoviji primjer: u časopisu kamion&bus radili su test Iveco daily-a sa 4 pogona, pa je majstor napisao da Iveco ima 24(?) brzine. Kako? pa u 2H 6, u 2L 6, u 4H 6 i u 4L isto 6 pa je to ukupno 24, ni manje, ni više. ( ovo nije pisao Z.M. nego netko drugi, ali pamet je tu negdje)
Da nekima razriješi dilemu oko " Defendera". Naime, do 84. godine je LR proizvodio tzv, "Serije" (S1, S2,S2Ai S3),a od 84. 90-ku i 110-ku. Brojevi se odnose na međuosovinski razmak u colima. 91. se pojavilo ime Defender za LR90 i 110 i odnosilo se na opremu, ustvari da opreme nema. U isto vrijema je na tržištu bio i County. Taj je model za razliku od Defendera imao tkaninu na sicevima,a ne vinil, zatamnjene šajbe i velike County naljepnice. Kasnije je ime Def. postalo popularno i sve su LR 90 i 110 postali defenderi. Do prošle godine. Sad se 90 i 110 sa Fordovim motorom i getribom zovu Puma.LR


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 22:19 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub kol 09, 2008 17:10
Postovi: 112
:klanjanje wof kakav text deckki svaka cast

_________________
sve sto je oblo nece da se kotrlja po terenu
slika


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 8 post(ov)a ] 

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos