HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: čet stu 21, 2019 01:13.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 26 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pon pro 20, 2010 19:27 
Offline
Off roader

Pridružen/a: sri pro 15, 2010 12:37
Postovi: 18
Pritisak ulja bi trebao biti cca 1bar na leru i 2,9-3,9bar na 3000 okretaja, možda je stvarno manometar u kvaru...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: nissan patrol 4,2d 95g
PostPostano: pon pro 27, 2010 20:59 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3448
Lokacija: voltino,zagreb
nisam napiso ono naj bitnije
lasta je napisao/la:
prednji semering poloosovine
broj:34,44,10

imaju:
ljevi i desni semering
lasta je napisao/la:
ja stavljam 2,ali uža jer nekad nema za nabavit orginal
stavljm:2/34,44,6

dvo smjerne
lasta je napisao/la:
zadnji kraj
semering polosovine
broj:42,65,10
on se nabija u most
semering ležaja
broj:68,90,10
on se nabija u kučište ležaja
ležaj polosovine
broj:32209jr


znači ima posebno ljevi i desni semeringi
ovisno o smjeru vrtnje
ako je ljevi semering na desnoj strani ili obratno
onda bude istakao ulje
radi usmjerenja semeringa

tako da ja stavljam dvosmjerne kojima nije bitno na koju stranu ide
to treba pazit


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet pro 30, 2010 09:33 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 09:46
Postovi: 94
Lokacija: Sveta Nedelja
Ak nije problem, molim...
di se mogu kupiti semerinzi ili cijeli komplet za prednje i zadnje kotace.
I koliko košta ugradnja, tj, izmjena..
tnx

dosad kaj god trazim za svoj patrol, nigdje nema...shmrc. Vjerojatno nisam ušao u taj svijet ;)


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet pro 30, 2010 20:56 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3448
Lokacija: voltino,zagreb
ima za kupit u
http://www.lezajtrade.hr/
http://www.lagercommerce.hr/
ali ne komplet

ali neznam jeli je sve isto u patrola GR
4.2d i 2.8td

naj bolje ti je sa uzorkom
metneš mu djelove na stol i to ti treba
odi vidi prvo u lagercomerc jer imaju katalog semeringa
po modelu vozila,možda i katalog ležaja

što se tiče zamjene sve ovisi od majstora do majstora
imaš 2-3 dana posla


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon sij 03, 2011 21:42 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 09:46
Postovi: 94
Lokacija: Sveta Nedelja
lasta je napisao/la:
naj bolje ti je sa uzorkom
metneš mu djelove na stol i to ti treba
odi vidi prvo u lagercomerc jer imaju katalog semeringa
po modelu vozila,možda i katalog ležaja

što se tiče zamjene sve ovisi od majstora do majstora
imaš 2-3 dana posla


TNX, budem probao


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: nissan patrol 4,2d 95g
PostPostano: ned stu 27, 2011 14:44 
Offline
Off roader

Pridružen/a: sri lis 04, 2006 18:08
Postovi: 188
Na patrolu 4.2d imam servo i na kuplungu, kao i na kočnicama.Primjećujem da ako dva, tri puta za redom stisnem kuplung da mi pedala otvrdne, dok nakon dve, tri sekunde pauze opet omekša. Da li to možda znači da imam neki problem s vakum pumpom ili je to normalno? Naime, i kočnicu se uspije malo napumpati kod svakog auta i to je normalno, ali nisam siguran da li je isto i kod kuplunga. Napominjem da je servo bubanj od kuplunga puno manji nego od kočnice.
Molim Lastu, on ima znanja oko ovih auta da malo prokomentira. Hvala i svima ostalima.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: nissan patrol 4,2d 95g
PostPostano: ned stu 27, 2011 21:27 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3448
Lokacija: voltino,zagreb
ante je napisao/la:
Na patrolu 4.2d imam servo i na kuplungu, kao i na kočnicama.Primjećujem da ako dva, tri puta za redom stisnem kuplung da mi pedala otvrdne, dok nakon dve, tri sekunde pauze opet omekša. Da li to možda znači da imam neki problem s vakum pumpom ili je to normalno? Naime, i kočnicu se uspije malo napumpati kod svakog auta i to je normalno, ali nisam siguran da li je isto i kod kuplunga. Napominjem da je servo bubanj od kuplunga puno manji nego od kočnice.
Molim Lastu, on ima znanja oko ovih auta da malo prokomentira. Hvala i svima ostalima.

kolega
mogu bit dvije stvari
potpedalni cilindar kvačila i gumena cjev koja ide na dolnji cilindar kvačila

ovako odvrni na potpedalnom celindru odvrni onaj metalni lajtung
trebalo bi ulje slobodno curit ako je ispravan
ako ne curi onda su se gumice napuhnule i treba ga dat prepakirat

ako ulje prolazi kroz cilindar onda ti je otišlo gumeno crijevo kod dolnjeg cilindra na getribi
jer se napuhnulo i rupa se suzila pa se nemre ulje vratiti istom brzinom kako ti pustiš kvačilo


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: nissan patrol 4,2d 95g
PostPostano: ned stu 27, 2011 21:38 
Offline
Off roader

Pridružen/a: sri lis 04, 2006 18:08
Postovi: 188
Hvala, pogledat ću, a je li moguće da je samo ostalo zraka u sistemu jer je pred par dana mijenjano ulje u kuplungu?

Da li ovakva vožnja koja mi nije nikakav problem može izazvati neki teži kvar ako se brzo ne riješi?

Hvala Lasta, dugujem ti još piće od onih savjeta kad sam kupovao patrola.
Računam doći do Nove godine u Zg, pa ćemo na marendu!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: nissan patrol 4,2d 95g
PostPostano: ned stu 27, 2011 21:48 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
A jel' odzračivan kumplung nakon toga?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: nissan patrol 4,2d 95g
PostPostano: ned stu 27, 2011 22:09 
Offline
Off roader

Pridružen/a: sri lis 04, 2006 18:08
Postovi: 188
A valjda je, ali mislim da je moguće da je balon zraka negdje zaostao i sad zafrkava?


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 26 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos