HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: sub stu 16, 2019 02:09.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 26 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: nissan patrol 4,2d 95g
PostPostano: sub pro 18, 2010 00:38 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3448
Lokacija: voltino,zagreb
evo kako dosta susrečem stim vozilom
pa da malo pomognem ponosnim vlasnicima
kaj se tiče curenja ulja na prednjem i zadnjem mostu
princip je sličan ili isti na 2,8td(nisam se susretao) i
možda pašu djelovi

prednji semering poloosovine
broj:34,44,10
ja stavljam 2,ali uža jer nekad nema za nabavit orginal
stavljm:2/34,44,6

prednji aksijalni ležajevi(2 su)
uglavnom ode dolnji jer je na njemu sav teret
ode jer ne brtve zaštitne gumice na kuglama mosta
broj ležaja:30304aj(kom 2)
kad dobiju lufta onda se daju poštelat vađenjem pločica ispod
kocki(aksialni nosači ležaja) ali nije rešenje


zadnji kraj
semering polosovine
broj:42,65,10
on se nabija u most
semering ležaja
broj:68,90,10
on se nabija u kučište ležaja
ležaj polosovine
broj:32209jr
kad se izvadi polosovina,ima matica koja se odvrne
te se izbije cjelo kučište s ležajem
a kada se vrača polosovina treba pazit na luftove u lezajima
jer se štelaju vađenjem pločica,ali se štelaju jedna drugu
igra lovice(l-d.d-l,pa opet l-d,d-l)dok se ne izgubi luft

ovako nabrzinu


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned pro 19, 2010 00:58 
Offline
Off roader

Pridružen/a: sri lis 04, 2006 18:08
Postovi: 188
Kad već pišeš o ovom patrolu 4,2d imam nekoliko pitanja ako imaš iskustva s tim autima. Prvo, ovo curenje ulja na mostovima, da li je to često, neka mana ili se jednostavno može dogoditi?
Drugo, da li taj auto grije kabinu normalno, kao i drugi auti ili slabije poput defendera npr?
Treće, generalno kvaliteta tih 4,2 patrola, ne samo motor, nego generalno mehanika, servo pumpe, mjenjač, reduktor itd. Konkretno auto sa 170tkm da li već može imati neke česte kvarove ili je to takav heavy duty da mu to nije ništa, pod uvjetom da je pravilno i redovno servisiran?

Ako imaš kakvih iskustava, molim te, jer sam u pregovorima oko kupnje takvog patrola y60 4,2d (UNHCR).


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned pro 19, 2010 02:41 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon lip 22, 2009 22:14
Postovi: 1204
Lokacija: Istra, Motovun/Montona
nećeš pogriješiti... grijanje savršeno...glava voli puknuti na 2.8-ici, ali koliko znam na 4.2 NE... mislim da je ostatak mehanike isti kao na 2.8... a ako je isti onda su mu diferencijali NEUNIŠTIVI, stražnji 100% lock...

servo pumpa je frendu 2 puta se pokvarila u godinu dana...
i ne. ako je redovito i pravilno servisiran 170 mu nije niš...

_________________
... forget about the bumps on the road and enjoy the ride :D ...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned pro 19, 2010 12:11 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3448
Lokacija: voltino,zagreb
ante je napisao/la:
Kad već pišeš o ovom patrolu 4,2d imam nekoliko pitanja ako imaš iskustva s tim autima. Prvo, ovo curenje ulja na mostovima, da li je to često, neka mana ili se jednostavno može dogoditi?
Drugo, da li taj auto grije kabinu normalno, kao i drugi auti ili slabije poput defendera npr?
Treće, generalno kvaliteta tih 4,2 patrola, ne samo motor, nego generalno mehanika, servo pumpe, mjenjač, reduktor itd. Konkretno auto sa 170tkm da li već može imati neke česte kvarove ili je to takav heavy duty da mu to nije ništa, pod uvjetom da je pravilno i redovno servisiran?

Ako imaš kakvih iskustava, molim te, jer sam u pregovorima oko kupnje takvog patrola y60 4,2d (UNHCR).


gle ako uzmeš nisi pogrešio
curenje ulja i nije učestala pojava
več neodržvanje
nego ovi u hrvatskom crvenom križu gaze liga gaze
u 9g koliko se bavim s tom firmom HCK (donacija unhcr)
nikad ozbiljniji kvar.več:krajnici,aksijalni ležaji i semeringi prednjeg kraja,kočnice,seleni upornih ruku na zadnjem kraju,setovi kvačila i panti na 5 vratima i sve to je potrošna roba
ništa ozbiljnije
grijanje kabine malo treba vremena da se zagrije radi veličine
ali grije dobro
filteri ulja pašu od golfa 3 tdi
inače pun pogodak za kupovinu
4,2d 98kw ima 2t
samo kaj češ morat uložit dosta :lo da ga doteraš u red
mislim onak u vožni( ne odmah)
ovi imaju nazad LSD


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned pro 19, 2010 14:07 
Offline
Off roader

Pridružen/a: sri lis 04, 2006 18:08
Postovi: 188
E, vidim da znaš te aute, puno hvala za informacije, a sad se otvaraju nova pitanja. Kad sam ga probavao, tlak ulja je po njegovu manometru bio malo ispod 2. Znam na patrolu 2,8 td da je stajao na 3 i skakao na gas do 6, ovdje se ne miče od 2, jel to u redu? Naime, heavy duty motori imaju malo veće tolerancije, to kužim, ali ipak pitam. Drugo, kad sam došao tip ga je upalio nakon 7 dana, tih je dana bilo oko -7 do -10, a on ga pali na čok i malo je verglao??! Dakle, nije baš grunuo u sekundu.

Nadalje, kasnije u vožnji, da li ti auti vole potrošiti što ulja ili ne troše kao ni 2,8 td.

Ijoš oko tih servo pumpi, kvare li se na ovom modelu?

Inače, auto vjerojatno ima 170tkm.

Puno hvala na odgovoru.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned pro 19, 2010 23:09 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3448
Lokacija: voltino,zagreb
malo čudno da se pritisak ne diže
dok je vozilo hladno onda mora pritisak biti veči
i s vremenom kak se grije tako pada do neke određene granice
ali bitno da raste s dodavanjem gasa ako ne raste trebalo bi provjerit
s manualnim manometrom jer može bit nešto sa pokazivačem u instrument tabli

šta se tiče potrošnje ulja nebi smio trošit previše
ipak je to dizel 170tkm(ako su stvarni) malo mora trošit
ako ne dimi previše plavkasto onda je dobar

obavezno mu izmjeri kompresiju prije kupovine reda radi
za tvoju sigurnost

to što malo vergla može bit da se gorivo vrati
ipak je stajao 7 dana
neki ne pale iz prve na +20*C i voze se svaki dan

gle ovi u HCK ih gaze svaki dan po Gorskom kotaru,Lici i dalaciji
tak da ih ne paze
nisam se susretao s takvim problemom oko servo pumpe
ako ode mogu je napravit i ovi kaj servisiraju hidrauliku ako nije izgrebana iz nutra


i tu smo da se pomažemo


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned pro 19, 2010 23:15 
Offline
Off roader

Pridružen/a: sri lis 04, 2006 18:08
Postovi: 188
Hvala puno na trudu.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned pro 19, 2010 23:41 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3448
Lokacija: voltino,zagreb
ante je napisao/la:
Hvala puno na trudu.


sretno u kupovini
inače :pivo :pivo na tvoj račun
ako bu dobar


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: ned pro 19, 2010 23:49 
Offline
Off roader

Pridružen/a: sri lis 04, 2006 18:08
Postovi: 188
Dogovoreno! Samo prije kupovine moram srediti jednu sitnicu, a to je prodati moju navaru. Ako to uspijem, idem po patrola, čovjek će me počekati. Možemo se naći u Zagrebu i na pivce (ili što drugo).


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon pro 20, 2010 00:02 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3448
Lokacija: voltino,zagreb
dogovoreno


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 26 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos