HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: sri svi 27, 2020 00:39.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 12 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: 6.2 chevy
PostPostano: uto tra 05, 2005 09:21 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 29, 2005 21:30
Postovi: 249
Lokacija: metropola
Jeep aj pliz napisi nekaj o tom motoru i da bi ga se moglo nabavit. Dopisujem se s nekim rumunjom kaj se isto bavi offroadom on si ga je stavio u patrola. Veli da ga je kupil tuto kompleto sa getribom za 1500 jura. Kakav je za odrzavanje i tak malo nadrobi :)

.majti

_________________
Mad iz in maj blad :)


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: 6,2 v8 diesel
PostPostano: uto tra 05, 2005 11:37 
Bog majti. Imao sam dva komada, Blazera 86 koji je još dan dans živ i nalazi se u okolini otočca. Kad sam ga ja prodao ( prije cca 8god.) imao je oko 500.000km. Kombi je bio Van GMC 84g. i isto je imao oko pola miljona. Mašine su strava. Potrošnja Blazera 4X4 bila je oko 14,5 dok je kombi, pogon na 2, trošio oko 12l/100km. Kombi danas neznam di je.
Održavanje - ful jednostavno. dobro ulje i 10.000km servis. nikakvo otvaranje.
Problemi- Grijači su od 6v na instalaciji od 12 ili 12v na inst. od 24. To je učinjeno da bi brže zagrijali. Usred zime cca 7 sec. Imaju automatski rele koji je spojen i sa čokom. Ako je motor topao skoro da i ne griju, ali ako je motor hladan onda nakon što je upaljen sljedećih 2 min. dogrijavaju grijače. E tu je problem. ti kreneš i skužiš da je rele popizdio te je stalno upaljen, dok se zaustaviš, baciš u neutral, ugasiš motor crknu grijači. Grijači tada ne crknu već eksplodiraju te se nabubre. Da biš ih izvukao moraš ih lomit, a kroz diznu ubacit krpu u glavu. Molit boga da grijač pade na krpu te da ćeš ga magnetom izvuči. Ni zubar ne barata takvom tehnikom. Pade li ti komad u cilindar, upališ motor, ode klip, cilindar, te vjerovatno i klipnjača. To sam rješavao u Rijeci, blok se očisti, tokari, ubaci se nova košuljica, mjere odgovaraju od nekog torpeda. Nije velik trošak ali muka. Nakon što mi je 2 puta rele crko, stavio sam ručni rele i gumb, brojao do 7 a po zimi dogrijavao ručno opet gumbom. Nikad više problema.
Bosch pumpa nije bosch već rotaciona kao na nekim fordovima. Puno bolje rješenje ali se sa vremenom pojede bakelit u njoj te se počne mrvit i zaštopa špulu od povrata i čoka. motor se počne gušit i nitko osim par nas nezna za kvar. Običnim mehaničarima nedaj ga u ruke. Za plakanje kakva sve rješenja nađu.
Još je jedan čest kvar na pumpi, osovinica koja spaja sajlu gasa ima brončanu bukulu koja se pojede te piša naftu kroz nju, motor je uvjek mokar između cilindara. Jednostavno skine se pumpa i promjeni bukula te je sve OK. Ej reči ćete šta je to malo. Volio bih vidjeti europejce nakon pola miljona km off-roada. Zaboravi. Ameri bi rekli " nothing can change a cubic inch" Zaboravi turbo, 16V, gti, twin cam..... kubici su kubici.


Vrh
  
 
 Naslov:
PostPostano: uto tra 05, 2005 12:13 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 29, 2005 21:30
Postovi: 249
Lokacija: metropola
Kako stojis s ugradnjom doticnog u patrola? I za koju lovu si dao cijeli auto?

.majti

_________________
Mad iz in maj blad :)


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: 6,2d
PostPostano: uto tra 05, 2005 13:41 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 31, 2005 23:52
Postovi: 1250
Lokacija: Poreč
Bog, taj motor ti možda mogu naći u Italiji. Cijenu zasad neznam. Ugradnja, treba vidjet koji mjenjač i na koji reduktor. To ću ti doznati. Ugradnju ti možda sredi dr. Jeep. Samo zaboravi na onih 1.500E. Dobar mjenjač za taj motor ti dođe 1000E. Reduktor koji će izdržati taj obrtni moment ( ili dana 300 ili NP205 ) oboje u dobrom stanju ne sanjaj ispod 1000E. Motor od 1500-2000E. Polovno i neprovjereno ti neću ni tražit. U bosni češ naići na cijele Blazere u djelovima. Tamo moš sanjat o toj cijeni ali opet ćeš me zivkat svaki dan da ti fali ono te ovo. Za prijatelja sam nabavio novi alanser 450E. Mislim da ti je sve jasno.
Preporuka- ako ti je nisan diesel, sredi motor nategni turbinu, dobar ispuh, K&N usis, povećaj pritisak na bosch pumpi i kalibriraj dizne i pumpu 10-20 bari više i evo ti 30tak čistih i zdravih mustanga. Ja moga disela već 2 godine vozim ( 100.000 km ) sa turbino na 1,2 umjesto 0,5 bara. Nakon trke moš i spustit turbinu da ti se motor na autoputu ne pregrijava i samo gas sa 500E.

_________________
My mother told me: My son, just be a simple man!
www.4x4.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto tra 05, 2005 15:15 
Super, aj vidi kolko bi to izaslo. Iako nemam sad lovu ali da znam za buducnost kaj me ocekuje. Daj reci kaj je sa kardanima, oni se pripahuju ili moraju ici novi? Kaj se tice getribe znam da Nissanova 4.2D ide na taj motor sa nekim preinakama adaptori.

Ili jos bolje da li su ti motori dolazili s aut. mjenjacem ili ih ima i sa manualnim. Ja bi potonji radje.

.majti


Vrh
  
 
 Naslov:
PostPostano: sri tra 06, 2005 09:06 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 29, 2005 21:30
Postovi: 249
Lokacija: metropola
Daj mi molim te reci da li dana 300 ili np205 su ''bolt on'' na g/box (SM465) ili se moraju adapteri neki stavljat?

Recimo da uzmem SM465 g/box da li pase na chevy-a?

Kaj je s ''drive shaft''?

Btw...drive shaft = kardan?
C.V. = Homokineticki?

Malo me hebu ovi americki strucni nazivi pa vidi jesam li ja to dobro sebi preveo?

thx

.majti

EDIT: gledam malo te g/box i t/case....veliko to :), jel to stane u patrola?

_________________
Mad iz in maj blad :)


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: T/ case
PostPostano: sri tra 06, 2005 10:40 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 31, 2005 23:52
Postovi: 1250
Lokacija: Poreč
Daj mi par dana vremena da ti provjerim kombinacije.

_________________
My mother told me: My son, just be a simple man!
www.4x4.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Chevy 6,2D
PostPostano: pet tra 08, 2005 22:08 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 31, 2005 23:52
Postovi: 1250
Lokacija: Poreč
Majti, evo ti odgovora. Svaki Chevy 6,2 ti je dobar za patrola u kompletu sa mjenjaćem i reduktorom. Chevy ima isto kao i Nissan prednji izvod sa desne strane a zadnji u sredini. Kardane ćeš naravno morati prepravljati.
Za nabavku češ se morati sam postarati jer za ono kaj ti misliš kupit kompletan motor ( ispravan ) sa mjenjaćem i reduktorom ne vjerujem da ćeš ga naći niti na buvljaku u beogradu.
Usput, sjećam se da sam vidio jednog 6,2 D Pick-Up-a samo na zadnji pogon sa manualcem ali samo sa 3 brzine. Ako se ne varam, naiđeš li na takav mjenjač, skineš mu izlaznu trubu i direkt ga zašarafiš na reduktor NP205. Inaće NP205 je poznata po mogućnosti niz konverzija, veoma dobar reduktor, možeš mu fizički odvojiti pogone i redukciju, skratiti prijenose bla bla... Onaj ko ti ga dade manje 1000E ispravnog je lud.

_________________
My mother told me: My son, just be a simple man!
www.4x4.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: još jedan odgovor Majtiju
PostPostano: pet tra 08, 2005 22:16 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 31, 2005 23:52
Postovi: 1250
Lokacija: Poreč
Chevy-i su koristili stari aut. TH350 trobrzinac, veoma dobar, praktički neuništiv. Zatim su 84 god prešli na TH400? koji je bio prvi 4brzinac ali šrot. Jako kvarljiva roba. Nakon toga su prešli na TH 700 koji je također 4brzinac usavršena verzija. Taj je mjenjač OK.
Imaš šta se reduktora tiće i jednu verziju limiteda sa 4AWD pogonom uz 4X4 stalni. Znam da se krećao krajem 70tih početkom 80tih. Međutim nisam ga vidio u diselu već amo u 5,7L verziji. Koji je to reduktor neznam, ali naiđeš li na njega, kupuj.
Pitaš za veličinu mjenjača, jesi kad pogledao svog :lol: , ni TAM150 nema takovog. To ti je kao ono: Smijao se zec magarcu da ima duge uši!

_________________
My mother told me: My son, just be a simple man!
www.4x4.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub tra 09, 2005 00:23 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 29, 2005 21:30
Postovi: 249
Lokacija: metropola
''Kupovo'' sam malo po ebayu :) pa sam otkrio nekolicinu stvari. Pa kaze : reduktor np205-np213 $100-$300, getriba sm465 $500, nv4500 $900. E sad kolko pusim na 5. brzini u potrosnji kaj se tice autoputa? Kaj se tice th700r cijena mu nije losa sam neznam kaj se tice potrosnje koja je razlika prema manualcu. Jos mi nije jasno jos kaj sam vidio ima verzija za 2wd i 4wd, koju ja moram gledat i koja je razlika? (ja sam ti totalni noob kaj se tice mehanike i auta opce, glupi kompjuteras :)) ). Kaj se tice mog mjenjaca citam po australskim forumima da mjenjac od 2.8 nebi mogo zdrzat snagu jednog V8. I kaj se tice tih strana isto ne kuzim gledam np205, dana 300 pa nes pise left(right) passanger side o cem je rijec? Kaj se tice no205 kazu da je ''booletproof' al mu je ''ratio'' u hurcu , svega 1:1.98. Ak uzmem krivog jel se da pripasat? Jedina ziga je sad jos motor, njega nisam naso na netu nigdje da je bas povoljan. Jel imas kakav prijedlog? Koji mjenjac si ti imao u svojim autima? Uglavnom kaj se tice mjenjaca i reduktora nema brige, moze se naci. Jedino me jos interesira jel se svi ti reduktori mogu ''nakalemit'' na gore spomente mjenjace ili moraju jos na sve to doci i odredjeni adpteri?

.majti

P.S. Iako je to jos daleko od realizacije htio bi znat kaj me sve ocekuje?
Koji bi bio trosak ugradnje i kolko vremena ta konverzija trazi?

_________________
Mad iz in maj blad :)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 12 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos