HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: čet lis 24, 2019 06:48.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 64 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet lip 10, 2010 20:31 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet pro 07, 2007 20:51
Postovi: 126
Lokacija: Visoko BiH
kia sorento 2,5 crdi 103 kw LX gologuza samo tako,kupljena nova servisna knjiga itd,ostecen 4 injektor srecom da je bosch cijena novog u ovlastenom servisu khm 1150 KM ili vam ga 600 Eur-a sreca pa nadjoh repariran za 175 Eur-a,naravoucenje iako je 4d56 blok motora a glava i crdi proizvod mercedesa galloper je zbog jednostavnosti bolji izbor.
doduse dosta losije kvalitete materijali koristeni u izradi za razliku od mitsubishi-a njegovu glavu motora cine veoma delikatnom


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet lip 10, 2010 21:55 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
baka je napisao/la:
kia sorento 2,5 crdi 103 kw LX gologuza samo tako,kupljena nova servisna knjiga itd,ostecen 4 injektor srecom da je bosch cijena novog u ovlastenom servisu khm 1150 KM ili vam ga 600 Eur-a sreca pa nadjoh repariran za 175 Eur-a,naravoucenje iako je 4d56 blok motora a glava i crdi proizvod mercedesa galloper je zbog jednostavnosti bolji izbor.
doduse dosta losije kvalitete materijali koristeni u izradi za razliku od mitsubishi-a njegovu glavu motora cine veoma delikatnom


Ne virujen da san dobro skužija sve ovo, ali...Postojali su problemi sa fiksiranjem injektora u modelima 2002-03, tvornica je priznala grešku i nije neki kvar, samo prominit par vida.U protivnom, znalo se dogodit da injektor frcne.
Galoper je tdi ne crdi , a sad...140ks i 320-340 Nm naspram 100ks i 240-250 Nm. :nez. Ne kužin dalje ...nije mi jasno ovo... :?:
Po meni , razlika je u tehnologiji .
Jedan se bazira na starijoj (virujen i pouzdanijoj) tehnologiji, a drugi na modernijoj (učinkovitijoj , glede omjera ekonomičnosti i performansi).
Eto, to je moje skromno mišljenje :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet lip 11, 2010 06:16 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet pro 07, 2007 20:51
Postovi: 126
Lokacija: Visoko BiH
isto pricamo :wink:
ja govorim o polovnim vozilima sto i jesu oba sada i kazem da oba imaju svoje prednosti i mane,svaki nosi macka u vreci,galloper sa svojom glavom motora koja puca kao ledenica cim malo visko oslabi,a koja zbog upustenih ventila moze biti zamjenjena samo takvom,a sorento osjetljivim injektorima na gorivo koje se moze kupiti kod nas u bosni.
porediti 140 i 100 ks nije bit,oba su terenci u koji mogu zadovoljiti sve normalne potrebe


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet lip 11, 2010 12:21 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
Čuj, ne želim previše pametovat , ali ovo šta san ja uspija čut i saznat , VM-ovi R 425 DOHC 2,5 crdi motori su dosta imuni na lošu kvalitetu goriva , .. tako da , pretpostavljam kako gorivo nije bilo uzrok štete na injektoru , prije ovo drugo...
U svakom slučaju iz osobnog iskustva znam da s nekim identičnim modelima auta ćeš se ili usrićit , ili pokopat...tako da u stvari više nikakva pravila ne vride...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 64 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos