HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: pet lis 18, 2019 01:36.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 27 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: čet vel 17, 2011 20:34 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet pro 07, 2007 20:51
Postovi: 126
Lokacija: Visoko BiH
da ne bude trud uzalud?prvo provjeri visinu fordovog motora,jerbo bi ti mogao karter udarati u diferencijal,onda kad to fino sumiras jos jedna ocigledna stvar,izduv,v6 ide sa obje strane a pajero samo sa lijeve,kada i to premjeris rekao sam ti crijeva za glavu volana rijesiti dok je sve napolju.
kada ubacis motor vodi racuna da pajerov motor u komadu nosi zajedno sa mjenjacem nosac istog,a ford vjerovatno ima neki nosac naprijed.
mislim da ce osnovni problemi biti gore pobrojane stvari,dok ce medjuploca biti manji problem.
vodi racuna o tome kako taj motor razvija snagu tj kakva je krivulja iste da ne bi bilo kah kah kad ga ubacis.
licno kao sto sam ti rekao vise puta,ja bih ubacio 300 d 5 cilindara a uradio papire na 200 i mirna bosna


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: čet vel 17, 2011 22:15 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 01:36
Postovi: 883
Lokacija: Adamovec-Adamovečki redneck.
možeš razdvojiti reduktor od getribe (to ja radim na uazu)ali možda puno lakše je da staviš drugi motor na svoju getribu,pripazi da ti motor koji ugrađuješ razvija više snage i okretnog momenta na istim okretajima nego motor koji je bio gore,300d ima 5 cilindara a 200d 4,to bi teško prošlo na tehničkom... :)

_________________
Dolazak rimljana u Adamovec; http://www.youtube.com/watch?v=fuUnd9Db ... detailpage


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: čet vel 17, 2011 22:42 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet pro 07, 2007 20:51
Postovi: 126
Lokacija: Visoko BiH
2 gornja sarafa na mjenjacu odvrnuti i uopste anlaser na pajeru su sizifove muke.jednostavnije je daleko,odvrnuti nosac mjenjaca izvaditi kardane i sve lijepo sa motorom izvuci vani.ja bih tako uradio,vec i jesam 2-3 puta i mnogo je lakse nego sve posebno vaditi.
kako god misli da ce mu v6 proci pod r4 bolje je staviti onog sa 5 svakako se od kutije zracnog filtera ne vidi peta dizna :mrgreen:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: pet vel 18, 2011 00:09 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet vel 10, 2011 20:32
Postovi: 90
maksimalnu snagu i motor iz skorpija i trenutni motor razvijaju pri 5000o/min kao i najweci obrtni moment pri 3000 o/min...i ako dodje do realizacije projekta ide fordov motor i pravi se medjuploca i sve ce se sredit bez nekih vecih problema jer imam pomoc iskusnih..sad mi je iskocio jedan pajero povoljno pa da vidim sta sa njim...ako ne pane kupovina ide ubacivanje motora...... :mah


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: čet ožu 03, 2011 23:21 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet vel 10, 2011 20:32
Postovi: 90
Pregowaralo se pregowaralo i na kraju nista od kupowine....tako da se nastavlja potraznja za idejama, informacijama i znanjem potrebnim za transplataciju srca....I tako u jedno gluwo doba noci sa svojim ortacima pricamo o zamjeni motora...i na kraju glas razuma kaze da kombinacija ubacivanja vw motora 1.9 tdi sa 90ks + prepravka izduva (ima neka fora za izduv da se dobije 7-8ks) + chip tuning daje rezultat od 120ks i nekih 260nm obrtnog momenta daje solidne rezultate...ima li owa matematika smisla ili ipak da se manem traktorskih motora i ubacujem benzinjaru :mah


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: pet tra 01, 2011 00:38 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
Ako ti je falilo snage sa 2.6, 1.9 ne znam baš :hm

Možeš ubacit neki od merca sa više Hp i N/m,...što god tvoj frend mehaničar zna ubacit...1.9 je dobar valjda za Nivu, ali ti imaš dosta tešku kramu...

Ne odustaj od roktalice, ali nabavi jaču :fu

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: ned tra 03, 2011 20:44 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet vel 10, 2011 20:32
Postovi: 90
Nista od ubacivanja...odlucio da budzim ovaj motor...u planu veci karb, friziranje glawe, obrada ventila , izduw ,ako neko zna jos koju foru nek predlozi...e da..stA mislite o skidanju balansera sa klipova kako bi se olakshali :P :)


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: ned tra 03, 2011 21:16 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 01:36
Postovi: 883
Lokacija: Adamovec-Adamovečki redneck.
hm.. za motor na terencu takvog kalibra bi radio sve samo ne "oduzimao" materijal :D balansere nebi dirao,jel če ti se klip možda bolje habati na bočnoj strani,sa spuštanjem glave i sličnim kemijanjem dodatno opterečuješ radilicu,brtvu glave itd..i na kraju kod takvih radova se preporuča slaganje motora na novo da sve duže traje.
1.9 td u golfu ide i vuče aute do 1200kg sve ostalo je upitno..
u mom uazu je mercedesov 240d koji je nekoliko konja slabiji od originala i s tim pod haubom se mučim ja a pogotovo uaz,4x4 bez reduktora je muka,rađe ubaci neki fiatov 2.5td sa 130ks,još ga možeš malo nabrijati tako da otvoriš turbinu i dodaš malo nafte.

_________________
Dolazak rimljana u Adamovec; http://www.youtube.com/watch?v=fuUnd9Db ... detailpage


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: ned tra 03, 2011 22:16 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet vel 10, 2011 20:32
Postovi: 90
Ma odlucio sam da ne rizikujem sa ubacivanjem motora druge marke...ipak moze se nesto zajebat pa cu ga vozit kao kremenko...ovako lagani tuning nabrijem ga na 140ks i pun gas....Inace ne prelazim neku veliku kilometrazu i po asfaltu ga vozim toliko da dodjem do terena...I tacno mi hvali nekih 30ks pa da mi je sve po meraku...Pa ako motor prolupa nakon nabrijavanje ubacivacu nesto...Jel mi bolje rjesenje da ubacim dvogrlni progresivni weber 38/38 ili dva jednogrlna...ili neki tipa weber 32/36


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Ubacivanje motora druge marke
PostPostano: uto tra 05, 2011 19:55 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 01:36
Postovi: 883
Lokacija: Adamovec-Adamovečki redneck.
za 30ks na motoru se treba dobro pomučiti,olakšavanjem dobiješ manje okretnog momenta,pogotovo na nižim okretajima.

_________________
Dolazak rimljana u Adamovec; http://www.youtube.com/watch?v=fuUnd9Db ... detailpage


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 27 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos