HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto sij 28, 2020 17:15.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 23 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 24, 2007 21:06 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned svi 27, 2007 19:53
Postovi: 331
Lokacija: Zagreb
DASTEK tuning..........


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 24, 2007 21:31 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto srp 10, 2007 09:58
Postovi: 553
Lokacija: Varaždin
bingo 8) odlična stvar, a najbolje je to jer sam dobio instrukcije od čovjeka koji je to već ugradio u vozilo


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: tuning
PostPostano: čet ruj 27, 2007 18:54 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet srp 14, 2005 23:18
Postovi: 461
Lokacija: Zagreb
GW! Ne volim dijeliti pamet, ali samo cipiranje nije dovoljno za znacajnije povecanje snage. Ako je motor prigusen onda ima restrikciju usisa i aspuha, manje zraka, manje goriva itd. Ako zelis povecati snagu, onda moras mjenjati usisnu granu,kompletan ispuh, ako je motor turbo onda i turbinu, a tek onda dolazi na red mapiranje kompjutera. Jedna i jedina firma u HR koja ti to moze odraditi kvalitetno je SOLE (dr. sci Goran Solenicki). Samo cipiranje daje sljedeci rezultat: motor bu dobil malo vise benzina, malo bu paljbu pomaknulo u for. auto bu malo zivlji i vise bu trosil. Pozdrav LR


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 27, 2007 20:04 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
:D :D :D X2 To je ipak benzinac

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: bla,bla
PostPostano: čet ruj 27, 2007 23:08 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon sij 29, 2007 15:07
Postovi: 152
Lokacija: Varaždin
kinez, javi se pa ti sve to malo potkrijepim primjerom...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: tuning
PostPostano: pet ruj 28, 2007 11:57 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto srp 10, 2007 09:58
Postovi: 553
Lokacija: Varaždin
LR je napisao/la:
GW! Ne volim dijeliti pamet, ali samo cipiranje nije dovoljno za znacajnije povecanje snage. Ako je motor prigusen onda ima restrikciju usisa i aspuha, manje zraka, manje goriva itd. Ako zelis povecati snagu, onda moras mjenjati usisnu granu,kompletan ispuh, ako je motor turbo onda i turbinu, a tek onda dolazi na red mapiranje kompjutera. Jedna i jedina firma u HR koja ti to moze odraditi kvalitetno je SOLE (dr. sci Goran Solenicki). Samo cipiranje daje sljedeci rezultat: motor bu dobil malo vise benzina, malo bu paljbu pomaknulo u for. auto bu malo zivlji i vise bu trosil. Pozdrav LR


koliko ja znam nije baš prigušen, nego su ga tako onda dali baš u proizvodnju, npr kako ima VW s tdi motorima, 90,130, 150 i 180 ks, tako da se motor baš isporučuje sa 130 ks, imaš možda neki kontakt broj od ove tvrtke gore, naravno da se vrijedi raspitati i da su svi savjeti dobrodošli :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: cipiranje
PostPostano: pet ruj 28, 2007 18:58 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet srp 14, 2005 23:18
Postovi: 461
Lokacija: Zagreb
2GW: Slucajno vozim VW Golfa 2.0 tdi peticu sa 140ks. Takav motor postoji i u verziji 170 ks, a razlikuju se u turbini, usisu i ispuhu. Postoji isti auto sa90 odnosno 105 ks, ali toje drugaciji motor, tj 1.9 tdi. Za sve te motore se nudi tuning softver koji navodno dize snagu za 20%. Zasto bi VW gubio vrijeme i novac sa kojekakvim konstrukcijama motora kad bi po tome mogli napraviti jedan motor i onda cipiranjem odredjivati snagu? Nemoj me krivo shvatiti, neznam nista o motoru koji je u tvom autu, ali znam sasvim pouzdano da jednostavnih i jeftinih prerada nema. Telefon gosp. Solnickog je 098 234043, firmu Sole mozes izguglati. Pozdrav LR


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: cipiranje
PostPostano: sub ruj 29, 2007 10:19 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto srp 10, 2007 09:58
Postovi: 553
Lokacija: Varaždin
LR je napisao/la:
2GW: Slucajno vozim VW Golfa 2.0 tdi peticu sa 140ks. Takav motor postoji i u verziji 170 ks, a razlikuju se u turbini, usisu i ispuhu. Postoji isti auto sa90 odnosno 105 ks, ali toje drugaciji motor, tj 1.9 tdi. Za sve te motore se nudi tuning softver koji navodno dize snagu za 20%. Zasto bi VW gubio vrijeme i novac sa kojekakvim konstrukcijama motora kad bi po tome mogli napraviti jedan motor i onda cipiranjem odredjivati snagu? Nemoj me krivo shvatiti, neznam nista o motoru koji je u tvom autu, ali znam sasvim pouzdano da jednostavnih i jeftinih prerada nema. Telefon gosp. Solnickog je 098 234043, firmu Sole mozes izguglati. Pozdrav LR


evo super, hvala na savjetima i prijedlozima i telefonu od gospodina, vozio sam i ja passata 1.9 tdi... :oops: :oops: :oops: nebih o tome autu


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 12:09 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: čet stu 09, 2006 15:43
Postovi: 1903
Lokacija: Bukevje, V.G.
Hm da.... kolko je u startu cijena motora 1.9 tdi 110 ks i 160 ks sa istim paketom opreme?

Kolko je čipiranje 110ks na 160ks? Mislite da su ljudi glupi, pa kupovali ove sa 160ks tolko skuplje kad mogu kupiti ove od 110ks i čipirati ih i imati jači auto za manje para????

Motori nisu isti :wink: .

Čipiranje je jedno; tvornička izrada motora, razlika materijala i mapa u originalnom čipu skroz drugo.

_________________
:lada:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 16:11 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto srp 10, 2007 09:58
Postovi: 553
Lokacija: Varaždin
Dado je napisao/la:
Hm da.... kolko je u startu cijena motora 1.9 tdi 110 ks i 160 ks sa istim paketom opreme?

Kolko je čipiranje 110ks na 160ks? Mislite da su ljudi glupi, pa kupovali ove sa 160ks tolko skuplje kad mogu kupiti ove od 110ks i čipirati ih i imati jači auto za manje para????

Motori nisu isti :wink: .

Čipiranje je jedno; tvornička izrada motora, razlika materijala i mapa u originalnom čipu skroz drugo.


naravno da jeste, ali znaš kakvih je sve bilo primjera u Hrvatskoj? ja znam za jednog koji je evo već odavno zatvorio salon, znaš šta je radio? kupovao ove motore 90,110 ks i čipirao ih, a oznake iza im je mjenjao...a onda kupcima govorio kao da je samo tako u prometnoj radi registracije...,mada gledam hovera, 2400 ccm...130 ks, pa 15 ks više sumnjam da će baš puno naškoditi, ajde da idem na baš totalno tuniranje, pa da mu izvadim oko 200 ks..ali ovako,nadam se najboljem :wink:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 23 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos